פרטי התלונה

תלונות KFC

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ויחס מבזה מצד מנהל המשמרת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
ח.פ 513397828 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסביבות השעה 16:40 אחה"צ ישבנו כל המשפחה לאכול בקניון אחותי הזמינה כנפיים מטוגנות ב kfc ושילמה עליהן 24 ש"ח כמו כן , כשישבה לאכול אותן גילתה כי המנה אינה אכילה כלל משום שהייתה מלאה לגמרי במלח ...פשוט לא אכיל
אבי ניגש לדבר עם מנהל המשמרת (מירון משה) ואמר לו שהמנה אינה אכילה וכי הוא מעוניין שתוחלף במשהו אחר אכיל באותו המחיר, מנהל המשמרת טען שזו לא בעיה שלו שהמנה לא אכילה וזרק אותה לפח ונתן מנת ציפס ששוויה כ10 ש"ח , לא האמנתי שזו הייתה תשובתו של מנהל המשמרת(מירון משה) כי זהו שרות פשוט מחפיר , כי הוא פשוט ניסה להתחמק מהחזר ונתן תשובות שאינן לעיניין וכי הוא ביזה את אבי בכך שנתן לו מנת ציפס ששוויה 10 ש"ח , ניגשתי לדבר עם מנהל המשמרת ודרשתי תחליף ראוי למנה ששוויה 24 ש"ח וטענתי כי זה ממש לא לרוחי כמו כן מנהל המשמרת החל להתווכח עימי במקום לפצות אותי על העוול שנגרם, לבסות אחרי הרבה רעש וויכוח , כשאיימתי שאפנה למועצה להגנת הצרכן הוא התרצה ונתן החזר כספי של 24 ש"ח .
לאחר מיכן שמנו לב כי אנו לא היחידים שנפלנו קורבן למנה לא אכילה, כי הרבה אנשים שקנו מנות מישם השאירו את המנה שלמה על השולחן ולא נגעו בה כלל..למנקות היה הרבה להרים
השורה התחתונה היא שזה מבזה שצריך להגיע למצב כזה במיוחד כשמנסים להעביר זמן נעים בקניון וכמו כן מנהל משמרת כזה צריך לעבור איזה שהיא שיחת נזיפה כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו..חבל שהשרות שם על הפנים. חברה להתרחק...ומקווה שהדבר יטופל מולם.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ונזיפה במנהל המשמרת פתרון נדרש :

KFC שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה