שירות גרוע ביותר |
נושא התלונה: |
שבת 26 דצמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אהרונוביץ 22 |
כתובת: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
השירות מביש,הגענו קבוצה שעה 17:15 שלוש משפחות ביצעו הזמנה משפחה שלישית הזמינה אך לטענת המנהל אינו יכול לספק את המנות הנדרשות גם נגטס וגם פילה בשל החלטת בית משפט- הזמה שלישית שהינה תואמת לשני הזמנות דקה לפני.
המשפחות שקיבלו את המנה הופתעו לגלות
המנה קטנה ולא מושקעת,האוכל מוכן עוד לפני שהגעת ומוגש יבשושי וחצי קר.
הפילה שקוע ספוג לחלוטין בשמן וקטן ביותר ..
במבחן העלות מול המוצר הציון הוא שהשירות מביש,המנה קטנה ולא מושקעת,האוכל מוכן עוד לפני שהגעת ומוגש יבשושי וחצי קר.
שני מנהלים בסניף עסוקים במריבות עם לקחות מרבית מזמנם בזמן שאני מזמין לקחות מחזרים מגשים..מנהלים צעירים מאד לא מלאי מוטבציה ורצון למכור ..אכזבה גדולה מאד , בתלונה מול המנהל ...אינו מתרגש ..
אספנו את הילדים למקום אחר
|
החזרנו 12 ארוחות |
סוג הנזק : |
אתן למנהל החברה להחליט , זה מסוג הפידבקים שרק יעזרו לעסק הזה להתרומם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|