פרטי התלונה

תלונות כתר פלסטיק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנה ששולמה וטרם סופקה נושא התלונה:
ממן יאיר שם/כינוי:
‏שבת ‏17 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/2/07 קניתי בחנות "כתר" בבילו מיטת שיזוף בצבע ירוק ומזרן למיטת השיזוף,המיזרן סופק לי ולגביי המיטה נאמר לי כי יש מחסור כרגע והיא תנופק לי תוך יום יומיים הםייתקשרו אליי וקחת את המוצר.לציין כי שילמתי על המוצרים ויש ברשותי את הקבלה(לטענתם אם אני יישלם על המוצר אני ייקבל זאת יותר מהר)
כעבור חודש צילצלתי בתאריך17/3/07 לחנות לברר אם המוצר שקניתי הגיע,לטענתם טרם הגיע והם לא יודעים מתי יגיע אם בכלל.
שאלתי את המוכר בחנות מה עושים בנדון ולטענתו אין מה לעשות רק להמתין או לקחת את אותו המוצר בצבע לבן דבר שאיני רוצה אם ידעתי לא הייתי קונה מלכתחילה.
רק לציין ולהוסיף גם בדקות אלו שאני רושם את התלונה לא קיימת מבחינתם פיתרון לבעיה.
ידוע כי חברת כתר היא חברה ענקית וזה ממש מעליב היחס שהלקוח מקבל.
עוגמת נפש,עלבון סוג הנזק :
לקבל את המוצר שקניתי ופיצוי פתרון נדרש :

כתר פלסטיק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה