|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות לא חוזרים כבר חודש בתלונה על מוצר פגום |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום. רכשתי לפני חצי שנה ארון עליון לאמבטיה של כתר והוא פגום. מעל חודש אני משאירה הודעות בשירות לקוחות, שירות הודעות בנייד של מנהל השירות וכלום. הגעתי לחנות ושם אמרו שאסור להם להחליף מוצר פגום, רק השרות לקוחות הטלפוני שכאמור מתעלמים
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר או החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כתר פלסטיק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|