פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רהוט פגום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון צומת סילבר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 9-12-05 רכשתי בסניף ביתילי אשקלון סלון דו+תלת+שולחןוכריות נוי לסלון
כעבור כשבוע לערך בקשתי לבטל את ההזמנה ומתקלתי בסירוב כי המוצר נמצא אצל הנגר.בסוף חודש דצמבר יצרתי קשר עם סניף אשקלון.ובקשתי לבטל בשנית את ההזמנה.ושוב סירוב. ביום 12-01-06 הודיעו לי כי הסלון בדרך אלי.
הסלון הגיע אלי ומיד גיליתי כי השולחן פגום שרוט ולא ראוי לשימוש הדבר נרשם
וכן דווחתי טלפונית לסניף.נמסר לי על ידי ערן טרבלסי כי העניין יטופל עד סוף היום
וכך בסוף היום איש לא טרח להשיב למחרת יצרתי קשר עם הסניף בשנית והתחילו תרגילי התחמקויות ושקרים.כעבור שלשה ימים נשברה רגל בסלון התלת.
יצרתי קשר עם הסניף ושוב נתקלתי ביחס עויין מזלזל שקרים והתחמקויות
פניתי להנהלת החברה בראשל"צ והן למנכ"ל ביתילי איש לא ענה ולא התיחס אלי
יצרתי קשר עם מזכירת המנכ"ל והובטח לי כי בכיר בחברה יצור עימי קשר
וכך לאורך תקופה ארוכה מתעללים בי מזלזלים בי כלקוח גרמו לי עוגמת נפש שאי אפשר לתאר.מושכים אותי בכוונה ליאש אותי ומושכים את עיניני בכונה.
בחודש פברואר יצר עימי קשר אבי ריצפלד מחברת ביתילי אותו אני מכיר אישית
וניסה לעזור לי הוחלט כי מנהל השרות אלעד אביב יחליף לי את השולחן באחר
אביב שלח אותי לבחור כל סלון בסניף וכך הייה .בסניף אשקלון בחרתי שולחן הנושא נרשם על ידי מנהל החנות דידי.שוחחתי עימו על ענין הסלון הפגום וזה התחמק מלענות תשובה כנה וישרה.
לציין כי מספר פעמים יצרתי קשר עם הסניף היחס הייה זועתי מגעיל ובוטה.
לא זכיתי למענה . רק התחמקויות ושקרים שאקבל פתרון ותשובה ...
בכל פעם שהופעתי בסניף התחמקו ממני ונתנו לי להמתין זמן רב בכוונה על מנת שאלך
רכשתי מוצר במזומן בסך 5.500ש"ח וקבלתי עריצת גורטאות.אנדרטה ששוכבת אצלי כאבן שאין לה הופכין,
לאחר שיחות עם אבי רייצפלד ואלעד הוחזר לי כסף בגין שולחן בלבד.
רייצפלד יצר עימי קשר ובקש כי איש שרות יגיע לבדוק את הסלון וכך הייה
איש השרות הגיע ראה את הליקויים ובקש לתקנם שוחחתי עם אבי רייצפלד וזה ביקש כי אני יסכים לתיקון.איש השרות הגיע ללא ציוד מתאים וכל הניסיונות שלו לפתור את הבעיה ללא הצלחה.עידכנתי את רייצפלד וזה מסר לי כי הוא לא מתערב
יותר בענין ונראה לו כי אביב טיפס על גבוהה ולא יודע לרדת. ואכן מר רייצפלד הפסיק קשר. כעבור שבועיים של פניות טלפונים מכתבים.הגיע איש השרות תיקן את הרגל. הראתי לו את מבנה הספה יתרת הרגליים עקומות תפרים פתוחים בריפוד.כרית קרועה. בטנות יתר הכריות לא תפורות כראוי ויכולות להפתח . וכן כל כרית צבע רוכסן שונה ולא אחיד.איש השרות אמר לי מפורשות כי נראה לו כי קבלתי סלון מתצוגה ולא חדש.וכנ"ל לגבי השולחן אותו הוא ראה בביקור הראשון
כעבור שבועיים נוצר עימי קשר ונמסר לי כי הכריות לא יוחלםו אלה יתוקנו וכנ"ל לגבי הכרי הקרועה היא נתפרה ותוחזר אלי.
פניתי הן לסניף והן לאביב ושוב התחמקויות שקרים ואי רצון לטפל בפניותי
בטענה שהם מתקנים בלבד.
איך יתכן מצב כזה שאתה רוכש מוצר חדש.שנשבר אחרי שלשה ימים
כריות אינן תואמות להזמנה.כריות מתפרקות. כרית אחת קרועה בתפר.
ומדברים על תיקוני טלאי על טלאי.לא מוכנים להחזיר את כספי.לא מוכנים להחליף
את המוצר הפגום באחר מחייבים אותי בכוח לתקן לתקן
זהו מוצר חדש העניין גרם לי מפח נפש סבל ונזק רב
לא יתכן מצב של התעללות בכוונה בלקוח.בזוי .שקרים.גסות רוח.
רכשתי מוצר מחברה בעלת שם .ולא בשוק.איפה האחריות איפה השרות.
לציין כי באחת משיחות הטלפון עם דידי מנהל הסניף שיחה אתה הקלטתי איים עלי מנהל נסניף שאם אני ימשיך בדרך שלי. אני ישלם על כך והם ביתילי יפגעו בי בכל דרך...
לציין כי הם ממשיכים להתעלל בי מתחמקים מכל אחריות. ומסרבים לקבל חזרה את הסלון
ניסיתי לתאם עימם כי אשלח בהובלה על חשבוני את הסלון .והם סירבו.
הסלון שוכב אצלי מכוסה ללא שימוש.זה לא מה שהזמנתי ושלמתי עבורו.
לא שלמתי שיתעללו בי.יאימו עלי. יתעלמו ממני לאחר קבלת הכסף.
חברת ביתילי מתנהגת בביריונות כלפי הלקוחות הנפגעים.
אבקש בכל לשון של בקשה את התערבותכם ועזרתכם בנידון


סבל.התעללות.ובזוי לקוח סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה