פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישה מיטה שהגיעה שבורה מביתילי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים וחצי רכשנו מיטה זוגית כוללת ארגז מצעים מרופד ומזרון.
לאחר כ-45 ימים הגיעה המיטה כאשר הארגז שבור! לאחר קשר ממושך עמכם וניסיונות חוזרים ונשנים לשלוח אלינו איש שירות, הגיע האיש שירות, ולאחר אנליזה שלו שערכה כשבוע וחצי הוחלט לקחת את המיטה + הארגז למפעל ולהחליף את החלק השבור. עוד באותו היום הגיע המוביל עם החלק החדש ולהפתעתנו גם הבסיס הנוכחי של ארגז המצעים היה שבור!
מדובר בסדקים בבסיס הארגז בס' מוקדים. כמו כן, רמת הגימור הינה ירודה ואינה תואמת את המחיר המופרז ששילמנו בעבור המיטה וכמובן עבור ארגז המצעים שדרש תוספת מחיר יקרה מאוד.
ארגז המצעים כולו סדוק בתחתיתו ויוצאים חלקי עץ ממספר מקומות בבסיס הארגז.
אנו דורשים המשך טיפול במיידית, שכן מדובר פה בחוסר מקצועיות לחלוטין וזלזול מצדכם! נגרמה לנו במשך כחודש וחצי עוגמת נפש ואנו בטוחים כי לא נקנה ממכם בעתיד!
אנו דורשים המשך טיפול וחזרה אלינו
כפיר ושני *****
****************@gmail.com
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה