פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת המוצר בזמן שהתחייבו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/4'15 רכשתי מנורת תליה ברשת ביתי בסכום לא מבוטל של כ 3,300 שח . אני עומדת לעבור לגור בכרכור אך רכשתי את המנורה בבש בזמן ביקור משפחתי . כשבררתי את המלאי בסניף פולג שקרוב לביתי נטען כי לא קיים מלאי אך , אין שום בעיה לרכוש בבש והם יעשו משלוח לנתניה וזה ייקח כשבוע ( כך גם מצויין בחשבוני) המתנתי , המתנתי והמתנתי אך לא הגיעה שום שיחה מביתילי . לאחר כחודש התקשרתי לסניף פולג להודיע כי אני מגיעה לאסוף את המוצר ,המחסנאי טען שאין לו מושג על מס ההזמנה הזו . לאחר שיחה גם עם סניף בש וגם עם שירות לקוחות נטען כי ההזממנה בוצעה בסוף בייבוא והיא תגיע רק בסוף החודש ( לא כפי שהובטח) . כרגע הוזמן כבר קבלן חשמל לביתי עקב שיפוצים על מנת לטפל בכל נושאי התאורה והחשמל בביתי ואין לי את המנורה . מה ... צריכה לשלם פעמיים על איש חשמל ??? לא מספיק הכסף ששילמתי ? לא יכלו להודיע ???
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה