|
|
|
|
|
|
אי הספקת המוצר בזמן שהתחייבו |
נושא התלונה: |
יום שלישי 13 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/4'15 רכשתי מנורת תליה ברשת ביתי בסכום לא מבוטל של כ 3,300 שח . אני עומדת לעבור לגור בכרכור אך רכשתי את המנורה בבש בזמן ביקור משפחתי . כשבררתי את המלאי בסניף פולג שקרוב לביתי נטען כי לא קיים מלאי אך , אין שום בעיה לרכוש בבש והם יעשו משלוח לנתניה וזה ייקח כשבוע ( כך גם מצויין בחשבוני) המתנתי , המתנתי והמתנתי אך לא הגיעה שום שיחה מביתילי . לאחר כחודש התקשרתי לסניף פולג להודיע כי אני מגיעה לאסוף את המוצר ,המחסנאי טען שאין לו מושג על מס ההזמנה הזו . לאחר שיחה גם עם סניף בש וגם עם שירות לקוחות נטען כי ההזממנה בוצעה בסוף בייבוא והיא תגיע רק בסוף החודש ( לא כפי שהובטח) . כרגע הוזמן כבר קבלן חשמל לביתי עקב שיפוצים על מנת לטפל בכל נושאי התאורה והחשמל בביתי ואין לי את המנורה . מה ... צריכה לשלם פעמיים על איש חשמל ??? לא מספיק הכסף ששילמתי ? לא יכלו להודיע ???
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ביתילי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|