פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ירודה של כורסא -שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני בקר מרכז ID סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באפריל 12 רכשנו כורסא ברשת RICH AND TAYLOR השייכת כיום לביתילי .במעמד הקניה הכורסא הוצגה ככורס יוקרתית של חברת ASHLEY האמריקאית ועלתה מעל 5000 שח .
כיום כל הריפוד שלה התפורר דבר המצביע על איכות ריפוד ירודה .
שרות הלקוחות דורש תשלום של 250 שח לביקור טכנאי כאילו שהם לא יודעים כבר שהריפודים שלהם גרועים .
פנינו בתלונה בדאר אלקטרוני אליהם לפי הכתובת [email protected] שהיא כתובת קיימת כי אותה ביתילי מוסר בהודעותים לבורסה ( ככל הנראה מזכיר החברה ) כך שלא יוכלו לטעון שלא קיבלו תלונה .
בתלונה הבאה תכתב גם את חברת ASHLEY בארה"ב ואת עו"ד תמר פינקוס הממונה על הגנת הצרכן במשרד הכלכלה . ( מומלץ מאד שכל מי שמתלונן עליהם יכניס את עו"ד פנקוס בהעתק וכך שהיא תנקוט נגדם בצעדים משפטיים /קנסות וכדומה - פוחדים ממנה פחד מוות !!)
ואם גם זה לט חיזור נתבע אותם בבת דים לתביעות קטנות על כשל עסקה ומצג שוא .
כספי סוג הנזק :
תיקון ע"ח המוכר + פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה