|
|
|
|
|
|
איכות ירודה של כורסא -שרות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שני 15 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בני בקר מרכז ID |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באפריל 12 רכשנו כורסא ברשת RICH AND TAYLOR השייכת כיום לביתילי .במעמד הקניה הכורסא הוצגה ככורס יוקרתית של חברת ASHLEY האמריקאית ועלתה מעל 5000 שח .
כיום כל הריפוד שלה התפורר דבר המצביע על איכות ריפוד ירודה .
שרות הלקוחות דורש תשלום של 250 שח לביקור טכנאי כאילו שהם לא יודעים כבר שהריפודים שלהם גרועים .
פנינו בתלונה בדאר אלקטרוני אליהם לפי הכתובת [email protected] שהיא כתובת קיימת כי אותה ביתילי מוסר בהודעותים לבורסה ( ככל הנראה מזכיר החברה ) כך שלא יוכלו לטעון שלא קיבלו תלונה .
בתלונה הבאה תכתב גם את חברת ASHLEY בארה"ב ואת עו"ד תמר פינקוס הממונה על הגנת הצרכן במשרד הכלכלה . ( מומלץ מאד שכל מי שמתלונן עליהם יכניס את עו"ד פנקוס בהעתק וכך שהיא תנקוט נגדם בצעדים משפטיים /קנסות וכדומה - פוחדים ממנה פחד מוות !!)
ואם גם זה לט חיזור נתבע אותם בבת דים לתביעות קטנות על כשל עסקה ומצג שוא .
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון ע"ח המוכר + פיצוי על עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביתילי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|