פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שולחן אוכל עקום< נושא התלונה:
גור-לביא רון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים א"ת רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשנו ברשת ביתילי שולחן אוכל עם 8 כסאות השולחן גדול מאד ויקר מאד מידותיו 200*110 והוא נפתח לגודל 320*110 השולחן בגובה סטדנרטי של 79 ס"מ.
כאשר השולחן במצב פתוח קצה השולחן יורד לגובה 76.5 ס"מ (כנראה בגלל משקלו וחוסר תמיכה מתאימה) בעוד שמרכז השולחן נשאר כמובן בגובה 79 ס"מ.
כלומר קיים הפרש של 2.5 ס"מ וע"י כך נוצר שיפוע בולט לעין ופגיעה בנוחות של המסובים לשולחן.
הערה: המדידות בוצעו כאשר על השולחן אינו ערוך ואין עליו פרטים כלשהם.

לא הבחנתי בבעיה כאשר הרכיבו את השולחן (הוא היה פתוח לזמן קצר ועמדתי בצידו הצר) באותו יום בערב פתחנו את השולחן ורק אז הבחנו בבעיה התקשרנו למחרת לסניף וביקשנו לדבר עם מנהלת הסניף, הדס, סיפרנו לה על הבעיה וביקשנו שיבואו לתקן או לכוון את השולחן ואם יש צורך אז להחליפו, הדס אמרה שהיא תעביר את התלונה לשירות לקוחות. לאחר כשבוע שלא שמענו מביתילי שוב התקשרנו לסניף ושוב הבטיחו להעביר את התלונה לשירות לקוחות, הפעם זה עבד ויצרו עמנו קשר, לאחר מספר שיחות סיכמנו על הגעת איש שירות טכני אל הבית לבדיקה, כאשר איש השירות, אורן, הגיע בתאריך 25.7 הוא ראה את הבעיה, הוא הכיר אותה מהעבר, מדדנו ביחד את הגבהים ושנינו ראינו שההפרש הוא 1 ס"מ בפינה אחת ומעל 2 ס"מ בפינה שנייה.
לטענתו אין מה לעשות, לא ניתן לתקן את השולחן ולהביא אותו למצב ישר ומבחינתו השולחן תקין למרות השיפוע.
שוב חיכינו ושוב התקשרנו לשירות לקוחות, בדיעבד הסתבר לנו שהתיאור שאיש השירות מסר לחברה היה שיקרי, הוא דיווח על הפרש של 0.5 ס"מ בלבד.
מאז ועד היום אנחנו בקשר עם מנהלת הסניף, הדס, שוב ושוב דוחים אותנו בטענה שמבחינתם השולחן תקין ושבודקים מה אפשר לעשות ובפועל לא עושים כלום.
יש לציין שבתצוגה בחנות הייתה בעיה דומה (שולחן לא ישר) אבל אשת המכירות, עליזה, הבטיחה לנו שזה מקרה מיוחד של שולחן שעבר הרבה פירוקים הרכבות והזזות ושהשולחן שאנחנו נקבל (שולחן חדש) יהיה ישר לגמרי.
בכל הזמן הזה אנחנו לא עושים שימוש בשולחן (כמו פסל באמצע הבית).
לאחר מסכת ארוכה של שיחות טלפון ויכוחים ואי לקיחת אחריות מצד ביתילי החלטנו שאנחנו לא רוצים את השולחן ולא רוצים לשמע על פתרונות מצדם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה לאלתר, פינוי השולחן ופיצוי הולם על עג פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה