פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה בזמן של הזמנה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏20/09/2006




לכבוד: -מבלי לפגוע בזכויות-
ביתילי סניף נתניה בדואר רשום
גיבורי ישראל 5 א' נתניה
פקס: 09-8854675




הנדון: הזמנה מס' 806786 ע"ש הגב' אלוני מלי



1.ביום 31.7.06 בשעה 15:59 נעשתה הזמנה ע"ש הגברת מלי אלוני בסניף ביתילי נתניה כפי שכתוב בהזמנה.

2.פיקדון ע"ס 100 ₪ בכרטיס אשראי נמסר לחנות על מנת לעגן את ההזמנה כשבועיים קודם לכן.

3. ההזמנה היא על מנורת תליה שנהב שמונה עשר קנים שמחירה הכולל הינו
3,495 ₪ לאחר מבצע של 50% בכלל הרשת.

4.ביום מסירת הפיקדון נמסר ע"י הגברת רחל מסניף ביתילי נתניה כי נשארה מנורה אחרונה במחסן והפיקדון הוא על מנת לשמר את מחיר המבצע ועל מנת לשמור את המנורה לגברת אלוני.

5.ביום ה – 31.7.06 נכנסה הגברת אלוני אל סניף נתניה ושילמה סך של 3,395 ₪ במזומן בזמן עשיית ההזמנה.

6.לאחר הדפסת ההזמנה ע"י רחל הבחינה הגברת אלוני כי תאריך האספקה אשר רשום על ההזמנה ( 24/9/06 ) איננו התאריך שהובטח לה מראש והביעה את רצונה לבטל במקרה זה את ההזמנה. ברגע כי הגברת רחל מסניף ביתילי הבחינה ברצונה של הגברת אלוני לבטל ההזמנה היא התייעצה עם האדון אורן פרטוק אשר ייצר קשר עם רוני מהמשרד הלוגיסטי.

לאחר התייעצויות טלפוניות הובטח למלי גם בע"פ וגם על גבי ההזמנה כי היא תקבל את המנורה המדוברת בין 10-12 לספטמבר 2006.

הדבר אף גובה ע"י חותמת וחתימה על גבי ההזמנה.

7.בתאריך ה – 7/9/06 יצרה לראשונה הגברת אלוני קשר עם סניף נתניה על מנת לברר למתיי מתוכננת הובלת המנורה לביתה מה הופתעה לשמוע כי אינם יודעים וכי עליה לפנות לגורמים אחרים שאינם הסניף.

מרגע זה ואילך החלה מסכת טלפונים מפרכת בין הגברת אלוני לסניף ביתילי
בנתניה ובינה למרכז הלוגיסטי ובינה למוקד שרות הלקוחות.

מספר רב של פעמים הובטח לה כי יחזרו אליה עם תשובה וכך לא היה.
לבסוף התערבה בתה של הגברת אלוני הגברת בראון סנדרה ויצרה קשר עם האדון גבי מנהל סניף נתניה.

בשיחתה עימו הסביר לה מנהל הסניף כי חל עיכוב במשלוח וזו לא בעיה שלו, כי מקרים כאלו קורים ובמידה והיא רוצה היא יכולה לבטל ההזמנה מתיי שתחפוץ.
כמו כן דאג להדגיש כי איננו חושש מתביעות משפטיות כי מול ביתילי אפשר רק להפסיד מכיוון שהם מגובים חוזית על גבי ההזמנה.

כאשר אמרה לו הגברת בראון בתה של גברת אלוני כי אכן היא מעוניינת לבטל את ההזמנה אמר לה מנהל הסניף כי הדבר כרוך בפרוצדורה של הסניף שתיקח בין 10-15 יום.

הגברת בראון סנדרה יצרה קשר נוסף עם האדון אורון פרטוק ועם מוקד שרות הלקוחות אשר ניסו למצוא פתרון הולם .

לבסוף הועלה פתרון כי הגברת אלוני תיקח לביתה את המנורה אשר מוצגת בתצוגת החנות מזה מספר חודשים ללא הורדה בעלות מחיר המנורה על אף שהמנורה איננה חדשה ובתמורה ביתילי תדאג להוביל ולהתקין לגברת אלוני את המנורה בביתה על חשבון ביתילי במסגרת פיצוי שהוסדר עם החנות. דבר שהיה מקובל גם על הגברת אלוני וגם על רשת חנויות ביתילי.

לאחר דין ודברים עם אורן ולאחר אינספור שיחות הובטח על ידו כי ייצור קשר עם החשמלאי וכי עד יום חמישי ה – 21/9/06 המנורה תהיה מותקנת בבית משפחת אלוני.

החשמלאי יצר קשר עם הגברת בראון סנדרה בתה של הגברת אלוני והבהיר לה כי עלות ההתקנה של המנורה הינו 700 ₪ וכי ביתילי מתחייבים לשלם 250 ₪ בלבד.
דבר אשר כמובן מעולם לא סוכם עם אורן אלא סוכם עימו כי ביתלי תשא בכל עלות ההתקנה כפיצוי.

לסיכום:

א.המנורה המדוברת הובטחה לאספקה לגברת אלוני עד לתאריך ה – 12/9/2006 דבר אשר היה מאוד חשוב מבחינתה עכב אירוע מאוד גדול אשר מתקיים בביתה ביום חמישי ה – 21/9/06 ואשר הובטח לה. במידה והגברת אלוני הייתה יודעת מראש כי ייתכן ולא תקבל את ההזמנה במועד שהובטח לא הייתה מקיימת את ההזמנה מראש.

ב.הגברת אלוני ובתה הגברת בראון טורטרו רבות ע"י טלפונים בין הגורמים השונים בביתילי. בין הסניף, שרות הלקוחות והמרכז הלוגיסטי על מנת לקבל תשובות.

ג.ביום רביעי ה – 20/9/06 פנתה הגברת בראון סנדרה בתה של הגברת אלוני למוקד שרות הלקוחות של מרכז ביתילי על מנת לקבל מספרי פקס וכתובת של המרכז הראשי להמצאת כתבי בית דין ונתקלה בסירוב ע"י הגברת שרון שליו בטוענה כי היא אינה מוכנה למסור כתובת כל עוד היא לא יודעת במה מדובר. דבר אשר תמוה מאוד בעיננו.

ד.נגרמה לגברת אלוני מלי עוגמת נפש רבה וזאת משום שלא קיבלה את ההזמנה כפי שהובטח לה ונחתם על גבי ההזמנה כמו כן הצורך בלנהל מסכת של טלפונים וטרטורים בין הגורמים השונים על מנת לקבל תשובות.

ה.אף על פי כן גברת אלוני הייתה מוכנה להתפשר ולקבל מנורה מתצוגה ולא חדשה על מנת שתהיה לה לאירוע הגדול שתכננה ואף על פי כן ביתילי לא הייתה מסוגלת לעמוד בהבטחתה שלה ולהתקין לה את המנורה בביתה במסגרת הפיצוי שהם עצמם קבעו.

ו.הגברת אלוני מביאה לידיעת כל הגורמים לעיל את התנהגותה של רשת ביתילי אשר מתיימרת להיות רשת גדולה בעלת שירות לקוחות תקין.

ז.הרשת לא עמדה בשום הבטחה לא בע"פ ולא בכתב אשר הובטחה לגברת אלוני מלי לאורך כל הדרך.

ח.מצ"ב העתק הזמנה.



אנו רואים זאת בחומרה רבה ושומרים לעצמו את הזכות לפעול ולפנות לכל הגורמים בתחום לתקשורת ולרבות בית הדין.



ליצירת קשר:

הגברת אלוני מלי 054-4206071
הגברת בראון סנדרה 052-4518464





בכבוד רב,

משפחת אלוני










ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה