פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת פרקט נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש 4/06 קניתי רצפת פרקט הביתה בחנות ביתילי בחוצות המפרץ בחיפה. שבוע אחרי ההתקנה שנעשתה ע"י החברה ראיתי שבשני מקומות הפלטות התרוממו.
פניתי מייד לחנות וביקשתי שיבואו לתקן. נציג של ביתילי הגיע אלי רק אחרי כחצי שנה,
וראה שאכן קיימת בעיה. רק כעת, בחודש 11/06 נעשה לי תיקון והוחלפו מספר פלטות. בזמן העבודה, אמרתי למתקין כי לדעתי הפלטות שהביא אינן באותו צבע כמו שאר הרצפה, אולם הוא אמר שזה מה שנתנו לו. בגלל האבק והלכלוך היה קשה לראות בזמן העבודה את הצבע האמיתי.
אחרי שהמתקין סיים את העבודה וניקיתי את הרצפה, ראיתי שאכן הפלטות החדשות שהוחלפו הן אינן באותו הצבע, ורואים הבדל מייד, במיוחד כשמסתכלים מהצד.
פניתי לביתילי שוב, בא נציג החנות אך הוא אינו מסכים להחליף את הפלטות בטענה שמדובר באותו מספר של הצבע.
יתכן שזה אותו מספר אולם הצבע אינו זהה וכל מי שנכנס הביתה מיד מבחין בהבדל.
ברצוני חלציין כי הפלטות נמצאות במקופ מאוד מרכזי בבית - סלון ומטבח, והדבר בולט ומפריע לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבקשת להחליף את הפלטות בפלטות אחרות עם אותו צב פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה