פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות נושא התלונה:
קרוץ ליטל ורוני שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏10 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
חוצות המפרץ - חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש ספטמבר רכשתי סלון עור מדגם מאסטרו בביתילי חוצות המפרץ
בתחילת אוקטובר סופק הסלון , במעמד הקנייה הובטחה לי "ערכת ניקוי לסלון עור"
כדיברי המוכרת ,ובמעמד הזה ביקשתי שתוסיף את זה ותכתוב בחשבונית הקנייה / טופס ההזמנה וכך אכן נעשה.
מאז שסופק הסלון ועד היום צילצלתי עשרות פעמים לחנות וביקשתי לדעת מדוע לא קיבלתי את הערכה שהובטחה לי ,כל פעם קיבלתי תירוץ שבדיוק עכשיו נגמר ,בעוד יומיים יהיה וכך הלאה.שבוע שעבר לאחר שהתייאשתי מסיפורי המוכרנים פניתי לשירות הלקוחות וסיפרתי את הסיפור ,שם קיבלתי תירוץ אחר
שאין בארץ ,והמכולה שהגיעה לארץ לא עומדת בתקן ,וגם הערה קטנה מצד הטלפנית - שאין מה לעשות יש אנשים שקנו הרבה לפני , ועדיין לא קיבלו .
לאחר התעקשות שלי שזה לא מעניין אותי אני רוצה את מה שהובטח ,היא טענה שתוך יום או יומיים יצור איתי קשר אדם בשם בני מהסניף ו"יארגן" לי את הערכה שהובטחה .
ובכן גם היום יומיים חלפו ,ועדיין כלום!!!!! אפילו לא צילצול טלפון
עלבון, עגמת נפש וזלזול בלקוח סוג הנזק :
שישלחו אליי את הערכה שהבטיחו כי הבטחות צריך לקיים פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה