פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מערכת סלון מעור איטלקי נושא התלונה:
גבאי מזי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום , לפני כארבע שנים רכשתי בביתלי סניף ר"ג מערכת סלון (דו + תלת ) עור איטלקי שמחירה היה 11,990 ש"ח במבצע ב-7,000 ש"ח . בזמן רכישת הסלון הבטיחו לי שמדובר בסחורה טובה , סלון איכותי , ממש סלון לכל החיים , עור פרקטי ועוד המון המון הבטחות .הסלון לפני כחודשיים התחיל להתקלף בצורה מאוד לא ברורה , ממש להתקלף , אני מודעת לעובדה שעברו כארבע שנים אבל חשוב לי לציין שכ-3 שנים ראשונות ממש לא ישבנו על הסלון , הסלון ממש חדש , כפי שאני כותבת ממש לא ישבנו על הסלון , בגלל זה אני ממש לוקחת ללב ולא מבינה למה אני צריכה לספוג את הסחורה הלא מוצלחת הזו שמכרו לי , אני לא יכולה לחשוב מה היה קורה לסלון אילו היינו מנהלים חיי משפחה רגילים ומשתמשים בו .פניתי לביתילי ומה שיש להם להגיד זה כבר לא באחריות , עברה שנה , יש לך אפשרות לתקן את הסלון על חשבונך , ממש לא מקובל עלי היחס ולא הגישה שלהם , הם שלחו נציג מחברתם שעלה לי 150 ש"ח היה אצלי בבית דקה אחת , צילם את הסלון ןהלך. הייתי יכולה לחשוב על נזק אחר שהיה קורה לסלון שעוד היה מקובל , אבל למה שהעור יתקלף ? למה עור אמיתי שמשלמים עליו כל כך הרבה צריך לתקלף ? גם לא אחרי 10 שנים .
אודה לעזרתכם בנושא .
כספי סוג הנזק :
לתקן לי את הסלון הקיים על חשבונם . פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה