פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מעל ומעבר< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: שרות מעל ומעבר

לפני כארבע שנים רכשנו ספת עור מדהימה. לפני מספר חודשים (כשנה מתום מועד האחריות) הופיע כתם מוזר, כנראה כתוצאה מפטריה כלשהי שהתפתחה על העור. פנינו לחנות ביתילי לברר האם מוכרת להם תופעה כזו ולקבל עצה כיצד ניתן לטפל בתופעה המוזרה. לאחר כשבוע ומבלי שדרשנו כל טיפול או פיצוי יחודי, התקשר אלינו מנהל החנות בה בוצעה הרכישה והציע לנו לבוא ולרכוש ספה חדשה בהנחה של 70%. בנוסף להנחה המטורפת, ממנת חברת ביתילי את ההובלה ואת הספה המשומשת (כמו חדשה) תורמת חברת ביתילי.
היחס החם והלבבי של הנהלת ביתלי הינה תופעה חריגה בנוף הישראלי ויש לציינה כדי שחברות אחרות ידעו לאן לשאוף
בברכה
רון אורמן.

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה