פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מענה והתייחסות ללקוח ,ולתלונה שהוגשה דרך האתר (תלונה) נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חוצות המפרץ, צומת וולקן כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתלונה שלי מתאריך ה11.12.06 תיארתי את ההתנהגות והיחס המזלזל של רשת ביתילי (סניף חוצות המפרץ)אליי כלקוח ששילם עבור סלון עור אלפי שקלים טובים
אתם אתר תלונה שלחתם לטענתכם תלונה ב13.12.06 תלונה לרשת ביתילי
התלונה שלי עכשיו היא על כך שעברו חלפו להם 14 ימים מאז התלונה ומאז ועד היום איש משירות הלקוחות של החברה עדיין לא פנה אליי ואו התייחס אליכם
(מכתב התלונה ששיגרתם)אני מציע לכם כאתר פרסמו שם עסק שלא מגיב לאחר14 ימים אלו על מנת שכל אחד יראה את שמות העסקים שלא מתייחסים ,ושגם אותם עסקים שנוהגים בנו הלקוחות בזילזול יידעו שגם התעלמות מתלונה תפורסם
וכולם יראו זאת כמו כן אני עדיין עומד על כך שהרשת תספק לי את הערכה שהובטחה לי בכתב כמובן במעמד הקנייה של הסלון
קבלת המוצר שהובטח לאלתר !!!! ופרסום באתר חוסר מענה והתייחסות מצד החברה!! פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה