פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ואי כיבוד שובר זיכוי של החברה נושא התלונה:
חבושה אלי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף נתניה כתובת:
נתניה-גנדן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית אפתח ואציין כי לעתים אביה של חברתי רוכש ברשת ביתילי וזהו הפעם הראשונה שהוא נתקל באירוע דוגמת זה שחווה באותו היום ולהלן נסיבות המקרה:
1) בחודש ספטמבר הוריה של חברתי רכשו בעבורנו שטיח בביתיליל סניף נתניה אולם, השטיח לא מצא חן בעינינו והוריה החזירו אותו וחיפשו משהו אחר אך לא מצאו ובמקום השטיח קיבלו שובר זיכוי
2) ביום חמישי האחרון, שבו הורייה של חברתי לחנות ע"מ לנצל את הזיכוי ולאחר שמצאו דבר שמצא חן בעניהם מיהרו לקופה ע"מ לשלם אולם להפתעתם סגן המנהל - אורן והמנהל ששמו לא ידוע, סירבו בתחליה ללקבל את הזיכוי בטענה כי הוא מזוייף , אולם לאחר זמן קצר הסבירו כי יתכן שהזיכוי זוייף ע"י עובד מטעמם.
3) אבייה של חברתי לא ידע היכן לקבור עצמו שכן מדובר באדם ישר לחלוטין וצעקותיו של המנהל כי הזיכוי מזוייף גרמו לבושות ועוגמת נפש
4) המנהל השיב כי יבדוק מול הגורמים המתאים וויחזיר לאביה של חברתי תשובה האם הזיכוי יכובד או שמא לא, הוריה של חברתי סברו כי כאן תם מסכת יסוריהם ומסברו כי ההגורמים שאליהם יפנה המנהל אכן יראו כי מדובר בטעות טרגית ואיומה יאשרו את ניצול הזיכוי ולכן מן הראוי כי המוצר שבו חפצו ישלח לביתם ע"ח החברה אולם שוב לעיני לקוחות צעק המנהל כי הוא יכול לשכוח ממשלוח המוצר ע"ח החברה אפילו אם קרתה טעות מצידם של רשת ביתילי ההדברים נאמרו בטונים משפילים ומבזים
5) יום ראשון הגיע וכמובן שאף אחד מנציגי החברה טרח להתקשר ולכן אבייה של חברתי יצר קשר עם החברה ונאמר לו כי הזיכוי יכובד ועליו להגיע שוב לסניף ושוב לבזבז זמן ודלק והפעם לקחת את המוצר
6) יום שני הגיע ואבייה של חברתי הגיע לקחת את המוצר והפעם אורן הסגן ההנתן לו זיכוי בע"פ ע"ס 50 ש"ח - שוב זיכוי בע"פ .

כל הרצונות של הורייה של חברתי לעשות לנו - הילדים טוב ולרכוש לנו מתנה ובסופו של דבר נתקלו ביחס משפיל , מזעזע באילו שאמורים לתת שירות

שאלתי היא מהי רמת השירות והמקצועיות הנדרשת מחברת ביתילי- רשת ותיקה ומכובדת שאמורה לכבד את עצמה ולהנחיל לעובדייה לתת מענה של שירות הולם ללקוחות החברה,, האם מקומם של אילו הפוגעים בלקוחות להשאר ברשת?

מן הראוי היה שיתברר שאכן נעשתה טעות ועוול, על הרשת לדאוג לשלוח ללקוח את המוצר על חשבונה שכן הטעות היא מצד הרשת, כעת כל מה שנותר לרשת לעשות ע"מ לכפר על העוול שנעשה הוא להודות בפני הורייה של חברתי ולהתנצל.
בברכה,
אלי
עלבון, עוגמת נפש בזבוז זמן ודלק סוג הנזק :
להודות בטעות ולהתנצל בפני הורייה של חברתי פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה