פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון מעור "משובח" שהתפורר לאחר פחות משנתיים נושא התלונה:
גוטסמן ארליך דנה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ינואר 2002 רכשתי מרשת ביתילי סלון מעור 2+3 דגם "בונו" בצבע חום. לאחר כשנה וחצי כרית אחת החלה להתפורר. בנובמבר 2004 פניתי לרשת ביתילי ושלחו לי אדם שהוגדר כמומחה מספר אחת לתקן את הספה. לדרישת החברה, תמורת התיקון שילמתי 120 ש"ח וזאת על אף שהסלון היה במסגרת אחריות. ראוי לציין כי לגיסתי שרכשה סלון מדגם דומה בחנות ביתילי ברעננה נאמר שהדגם שאני רכשתי הינו מעור "בייקסט" אשר נמצא בעייתי ואף צויין בפניה כי הוחלפו מספר ספות לאנשים שרכשו סלון מעור מסוג זה. בנובמבר 2005 פניתי שוב והפעם באמצעות עורך דין לרשת ביתילי עקב המשך התפוררות העור באותה כרית באותה הספה. התשובה שהתקבלה מהחברה שמוכנים לשלם את התיקון, הפעם על חשבונם. אין כל ספק כי בסלון נפל פגם חמור וחברת ביתילי שהינה חברה ציבורית המתייימרת להיות אמינה והמציגה עצמה כאיכותית ובעלת בקרת איכות קפדנית לא נקטה במתן שירות הולם למקרה של נזק בסלון המתיימר להיות איכותי. למותר לציין כי מעבר חנזק הכספי שנגרם לי נגרמה לי עוגמת נפש ממוצר ומשירות שלא עמדו בציפיותיי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה