פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון 2 +3 יקר שהעור התפרק לגמרי נושא התלונה:
ריפקינד דוד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏07 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו סלון מעור מביתילי בר"ג ולאחר 10 חודשים העור של הסלון התפרק. החליפו לנו לסלון זהה וחדש ונשבעו שזו היתה בעיה מקומית. לאחר שנתיים נוספות גם העור של הסלון החדש התפרק. ביתילי הציע לנו לתקן בעלות 500 ש"ח.לא הסכמנו. הציעו לפצות ב-3000 ש"ח ולהחזיר את הסלון. לא הסכמנו.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של ערך הסלון או תמורתו המלאה בסלון אחר פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד אביב - מנהל שירות שם ותפקיד:
הל'קוח רכש הסלון (3+2 ) בתאריך 18 בינואר 2002 ושילם בגינו סך של 6297 ש"ח . הסלון סופק ב-24/3/02 ( לפני כמעט כ-4 שנים ) , כאשר האחריות על עור הסלון הנה ל-12 חודשים . פנייתו הראשונה של הלקוח היתה כעבור 10 חודשים בגין תקלה בכרית אחת בספה הדו מושבית ולאחר ביקור איש שירות ומתוך ראיית שירות רחבה הוחלף הסלון בחודש מאי 2003 . הלקוח פנה שוב לשירות כעבור יותר משנתיים בדווח על תקלה , ולמרות שהסתיימה האחריות על העור נשלח איש שירות לביתו לבדיקה הסלון . בנוסף חשוב לי לציין , שסלון מעור יש לתחזק ולטפל בעור , אשר הנו טבעי ודורש טיפול ואחזקה ) . תגובה:
2 חלופות הוצעו ללקוח לפתרון התקלה :

1 - תיקון הסלון ע"י צביעה בלכה , ומריחת חומר הגנה על העור לאחר הטיפול בעלות מינימלית של 500 ש"ח .
2 - שהלקוח יגש ויבחר סלון מדגם אחר ברשת , ואנו נזכה אותו ב-50
% מסך התשלום שהלקוח שילם על הסלון שברשותו כנגד לקיחת הסלון מביתו בנכוי פחת השימוש בסלון בביתו .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה