פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שולחן פינת אוכל פגום מהיום הראשון!!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/12/06 רכשנו מרשת ביתילי שולחן פינת אוכל וארבעה כיסאות לפינת אוכל .
תאריך האספקה האחרון היה 8/01/07, קיבלנו שיחות טלפון כי זה מתעכב, הסכמנו וחיכינו, לבסוף ב-21/01/07 קיבלנו את הפינת אוכל וארבעת הכיסאות.ברגע שהמובילים יצאו ניקיתי את השולחן ושמתי לב כי השולחן פגום בקצהו. מיד התקשרתי לשירות הלקוחות ומאז החל הביזיון מצדם.
שירות הלקוחות שלחו נציג מטעמם שיבוא ל"תקן" את הפגם, כעבור 3 שבועות הפגם חזר, שוב התקשרתי לשירות הלקוחות, שוב נשלח נציג מטעמם והפעם גם "תיקן" את הפגם. כעבור 3 שבועות הפגם חזר , שוב נשלח נציג ש"תיקן" והפעם גם צילם את הפגם.כעבור 3 שבועות שוב הפגם חזר,באותה תקופה טיפלה בנו נציגה בשם רוני, שמסרה לנו כי לאחר התייעצות אם המנהל הוחלט להחליף לנו את הפלטה העליונה של השולחן(החלטה זו נמסרה לנו בחודש מרץ 2007).
חיכינו חודש, חיכינו חודשיים ובינתיים רוני אומרת לנו כי אין מה לדאוג הפלטה תוחלף רק צריך לחכות שתגיע מחו"ל.
חלף חודש נוסף , עבר התיק שלנו לנציגה בשם חפצי, שטענה כי אין מה לדאוג, פלטה תוחלף מחכים רק שתגיע מחו"ל.
חלף חודש נוסף אחרי שיחה נוספת עם חפצי (15/08/07) נאמר " חכו רק עוד חודש אחד".
(9/08/07) התקשרנו לברר מה קורה ועכשיו התברר לנו כי חפצי פוטרה והנציגה נראה לי בשם דנית אמרה לנו כי לא מחליפים לנו בכלל את הפלטה וכי הם מחכים בכלל לאיזה צבע מחו"ל כדי לנסות לתקן לנו את השולחן.
והיא המשיכה וטענה כי חפצי פוטרה בגלל ששיקרה ללקוחות.
לא ציפינו לשירות גרוע כזה מרשת גדולה כזו.
זו פעם ראשונה שקנינו ברשת זו רק בגלל השם והאיכות של חברה זו.
על השולחן וארבעת הכיסאות שילמנו ביוקר תרתי משמע, את הכסף החברה קיבלה במלואו את המוצר שרצינו אנחנו לא קיבלנו.
אנו פונים לתביעה ולא מוכנים לשום תיקונים וצבע של החברה, סך הכול את השולחן התקין שהיינו אמורים לקבל.
כספי סוג הנזק :
החלפת השולחן או החזרת הכסף במלואו פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה