פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פינת אוכל יוקרתית ופגומה נושא התלונה:
יעקובוביץ' אתי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב פייר קניג 39 כתובת:
תלפיות ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-25/10 פנינו למוקד השירות של ביתלי בעקבות שולחן פינת אוכל פגום ונענינו כי תיבת הדואר מלאה ולא ניתן להשאיר הודעה ב-26/10 פנינו לסניף ביתלי בתלפיות ובו הבטיחו לנו שיחזרו אלינו בהקדם כעבור שבוע בדיוק ב-2/11 קיבלנו שיחת טלפון מנציג ביתלי כי בה נקבע פגישה בביתנו ב-5/11 הגיע נציג לביתנו וצילם את השולחן בעל הרגל השבורה כיסא סדוק ופלטות גבוהות המונעות מהשולחן להיפתח עד לכתיבת שורות אלו עדין לא קיבלנו שום תגובה משום נציג מטעם ביתלי והשיחה האחרונה נעשתה ביוזמתנו ב-9/11 ובה נענינו ע"י הנציג ששמו קובי מוסרי בזלזול ובחוסר מקצועיות .
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה