פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות עבור מוצר תחת אחריות נושא התלונה:
יוסיפון שחר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏17 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פייר קיניג כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/7/05 רכשתי שולחן ו-6 כיסאות ריהוט גן בסכום של 2940 ש"ח, צורפה תעודת אחריות למשך 3 שנים שנמצאת ברשותי ואף פוקססה לצורך אימות לחברת ביתילי.
בתאריך 17/4/07 לפני חצי שנה פניתי אל חברת ביתילי לאחר שזכוכית השולחן התנפצה בפתאומיות בזמן הזזה השולחן על משטח מרוצף ללא בליטות (מדובר בזכוכית מחוסמת). באותו החודש בצירוף מקרים נקרעו בשניים מכיסאות הישיבה שני בסיסי הישיבה שעשויים מבד מסוג ביזנט.
לאחר מקרים פניתי בתאריך 17/4/07 לחברת ביתילי לקבלת השירות מסרו לי שלמוצר זה אחריות למשך שנה למרות שטענתי בתוקף כי ברשותו תעודת האחריות כשבמפורש רשום אחריות למשך 3 שנים והנציג טען שיבדוק את הנושא ויחזור אלי, חלף שבוע ולא חזרו אליו פניתי בשנית לשירות הלקוחות וקיבלתי תשובה שבקשתי הועברה לטיפול וטרם נתקלה החלטה לאחר כחודש שוב שוחחתי עם נציג שירות ולא הייתה תשובה וכך עד לתאריך 11/6/07 שאז הגיע נציג שירות לביתי והבחין כי השולחן לא הורכב כראוי אך עדיין לא טופלה בקשתי לא קיבלתי זכוכית חדשה וכן לא הוחלפו הכיסאות. אציין כי עד להגעת נציג שירות לביתי חלפו חודשיים. לאחר עזיבת נציג השירות את ביתי ועד לתאריך 30/7/07 נאלצתי ליצור קשר מספר פעמים נוספות על מנת שבקשתי תטופל ורק ב-30/7/07 נמסר לי כי הוחלט לטפל בבעיה ולתת לי זכוכית חדשה ו-2 כיסאות וכי עליי להמתים חודשיים נוספים עד לקבלת המוצרים היות והם מגיעים מחו"ל, הסכמתי המתנתי חודשיים והמוצרים לא הגיעו פניתי שוב לשירות הלקוחות ומסרו לי כי קיימת בעיה ועלי להמתין חודשיים נוספים.
כאמור פנייתי הראשונה הייתה ב-17/4/07 ועד היום לא קיבלתי את הפריטים ועליי להמתים עד ינואר 2008 (בתקווה שלא יהיו תירוצים נוספים.
אודה לטיפולכם.
כספי סוג הנזק :
קבלת המוצרים ונזיפה. פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה