פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מענה לרגל כורסא שנשברה נושא התלונה:
דרורי גילה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי כורסת טלויזיה (דגם קאפרי) לפני כ-5 שנים. לפני כשנה רגל אחת מתוך 5 נסדקה, הגיע טכנאי ואמר שתיקן אותה. כורסא זו לא היתה בשמוש כשנה ואח"כ הובאה לסלון ואז הרגל הזו נשברה לחתיכות. פניתי למוקד שירות הלקוחות ובקשתי פתרון, הם אמרו שזו כורסא מיובאת והם לא מיבאים אותה יותר ואין להם חלקי חילוף.המוקדנית הציעה שאחפש נגר שיעשה רגל חדשה,עד כה לא מצאתי נגר כזה כי זו רגל מיוחדת מכופפת בצורת נ וצריך מכשור מיוחד לשם כךץ בקשתי שהם ימצאו לי נגר שיוכל לעשות לי רגל כזו אך גם הם לא מכירים... הכורסא עלתה לי כ-3000 שקל והיא עדיין במצב כמעט חדש. בקשתי שיתנו לי את כתובת הספק בחו"ל , אך הם לא מסוגלים לאתר מידע כזה...
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה