פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריפוד מתקלף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פייר קניג 39 ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשנו בתאריך 10 לנובמבר 2006 ספות מדגםקטלנו דו
+תלת עם סוג ריפוד נוביטה 6 ארמל-חום.במחיר של 6350 ש"ח כולל מע"מ. כחודש לאחר שרכשנו את הספות - גילינו חור בריפוד בידית אחת הספות - התקשרנו להתלונן - ותוך כשבועיים נענינו והעניין טופל לשביעות רצוננו - ריפוד הידית כולה הוחלף. אלא מה? כעבור כשנה - בפברואר 2008 התקשרנו שוב לשירות לקוחות של ביתילי לאחר שמזה זמן רב מצאנו קילופים במקומות שונים על הספות. בתחילה זה היה רק על התפרים - מה שלא כל כך מצא חן בעינינו אבל "בלענו" אותו. יותר מאוחר גילינו עוד ועוד קילופים על הספה - עד שכאמור הגיעו מים עד נפש - ובפברואר השנה - החלטנו להתלונן - בתחילה שלחנו מייל למחלקת לקוחות של ביתילי - כעבור ימים אחדים שבו אלינו ואמרו שיחזרו אלינו בקרוב. ומכאן והלאה מתחילה סאגה של פניות חוזרות ונשנות שלנו ללא תגובה וטיפול הולמים. להלן ה"היסטוריה":
בתאריך 19.2.08 - דברנו עם מחלקת שירות לקוחות עם אירית שאמרה שהעניין יטופל ויחזרו אלינו
בתאריך 2.3.08 - התנהלה אותה שיחה עם ריטה
בתאריך ה - 16 או ה - 17 לפברואר התנהלה שיחה דומה עם מירי
בתאריך 25.3.08 - התנהלה שיחה עם לימור שראתה בכמה פניות מדובר - וסוף סוף אמרה מה שהיו צריכים לומר לנו מזמן שאין אחריות על הריפוד - והיא יכולה להזמין אלינו רפד - אך זה יהיה על חשבוננו. לאחר שהבענו פליאה על כך שב-ארבע השיחות הקודמות זה לא נאמר לנו כלל - ושבפעם הקודמת קבלנו שרות על הריפוד ללא תשלום - ולאחר שדרשנו לדבר עם האחראים על שירות הלקוחות ולא הסכמנו לנתק בשום אופן - נאמר לנו על ידי לימור שהאחראים לא נמצאים כרגע והיא מבטיחה לתת לנו תשובה "עוד היום" אמנם באותו היום היא התקשרה שנית ואמרה שהם מוכנים להגיע לפשרה ששירות הרפד יגיע אלינו חצי על חשבונם וחצי על חשבוננו. בלית ברירה הסכמנו ולימור אמרה שהיא מוציאה קריאת שירות ותוך 14 ימי עבודה הרפד אמור ליצור אתנו קשר ולהגיע אלינו. אלא ששום פניה כזו לא הגיעה אלינו התקשרנו שוב ב - 9.4 ונאמר לנו על ידי חתי שהעניין בטיפול ועוד לא עברו 14 יום. התקשרנו שוב ב- 22.4 ונאמר לנו שוב על ידי שרון שהעניין בטיפול.
מאז גלי דברנו עם עוד כמה מוקדניות, עד שלימור הבטיחה שיגיע אלינו רפד עוד לפני פסח. יומיים לפני פסח התקשרנו לשאול היכן הרפד? אמרו לנו שמדובר ב - 14 ימי עבודה... חיכינו עד אחרי פסח ואז שוב התקשרנו - והתברר שהרפד נסע לחו"ל. לאחר ששום דבר לא זז התקשרנו שוב ב - 30.4 - וענתה לנו גלי שאמרה שהיא "בשוק" ושהיא לא מאמינה שזה עוד לא טופל ושהיא מבינה את התסכול וכו וכו ושעוד היום היא תחזור אלינו עם תשובה.
לאחר טלפונים חוזרים ונשנים נשלח אלינו איש השירות של ביתילי בשם קובי. הוא הגיע אל הבית ראה את הריפוד והביע השתאות ממצבו הרע. הוא בדק את הריפוד צילם אותו ואמר שהוא שחוק לגמרי. והבטיח שיחזרו אלינו מהשירות של ביתילי תוך שבוע. כמובן שלאחר שבוע לא חזרו אלינו ולאחר שפנינו שוב ושוב אמרו לנו שוב ושוב שהנושא בטפול. עד שב - 26 ליוני חזרה אלינו בחורה בשם ליאת שהבהירה לנו שכיוון שהתאריך של האחריות על הריפוד הוא לשנה בלבד - יהיה עלינו לשלם על ריפוד מחדש של הספות. והיא תתן לנו הצעת מחיר עד ה - 29 ליוני. אנחנו מצידנו הבהרנו לה שלא יתכן שנשלם על הריפוד מחדש לאחר ששנה בלבד לאחר הרכישה הוא נמצא במצב ככ קשה ולאחר שאיש השירות שלהם הביע התרשמות כי הבד "דפוק" ולאחר שירות ככ רע - מפברואר ועד יוני!!!! לאחר שבועיים!!! (וכמובן לאחר ששוב בדקנו אם הנושא בטיפול) חזרה אלינו ליאת עם הצעת מחיר : במקום שנשלם 5000 ש"ח על הריפוד הם מוכנים לעשות לנו זאת ב - 1600 ש"ח. למותר לציין שבמהלך השיחה היא טענה כי איש השירות שבדק את הספות טען כי הן במצב זה עקב שימוש לא ראוי - עוד באותה שיחה התקשרנו לאיש השירות שהכחיש את דבריה ואמר שיש שחיקה בלבד. לאחר שלא הסכמנו לשלם עבור הריפוד ובקשנו לדבר עם הממונים עליה היא הבטיחה חזור והבטח שיחזור אלינו הממונה עליה למחרת היום...
מאז לא שמענו משירות הלקוחות המהולל של ביתילי. בינתיים הספה ממשיכה להתקלף ואנחנו מגלים עוד ועוד קילופים - כרגע הם קטנים - אבל בדיוק בגלל זה התקשרנו לשירות הלקוחות כדי שהם לא יתרחבו ושלא יאשימו אותנו בשימוש לא הולם בספות. אך נראה שאת ביתילי זה לא מעניין. למותר לציין שאת הספות החדשות שלנו בחרנו בכוונה לקנות במקום שנחשב איכותי כמו ביתילי - והסכמנו משום כך לשלם מחיר נוסף על השם והאיכות כדי שהסלון הנוכחי ישאר לנו 15 שנים ולא שנה וחצי... לצערינו התבדנו. ונשמח מאד אם תוכלו לעזור לנו בפתרון בעיה זו.
אנחנו דורשים מביתילי שיטפלו בדחיפות בבעיה של הקילופים - זה נראה כאילו נפלנו על גליל ריפוד באיכות גרועה ולכן הוא כולו מתקלף לאחר זמן כה קצר. נשמח לעזרתכם. תודה.
בזבוז זמן ועוגמת נפש מהשירות סוג הנזק :
החלפת הריפוד לאלתר פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה