פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רעשים מוזרים מהסלון-תולעי עץ נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו סלון מביתילי, שהגיע אליינו בינואר 2007, ועליו 3 שנות אחריות. לפני כחודש החלו לבקוע מהסלון רעשי כרסום מוזרים. מנסיוני המר זיהיתי כי מדובר בתולעי עץ,התקשרתי לשירות לקוחות, שוחחתי עם דליה שהתעקשה כי הסלון שהם סיפקו נטול תולעים. לאחר שהתעקשתי גם אני ואמרתי לה שברור שהם יאמרו זאת, התקפלה הנציגה והסכימה לשלוח איש שירות שיגיע לבדוק את הרעשים. יאמר לזכותם שאכן איש השירות (קובי) תיאם והגיע לבדוק, אך כשאמרתי לו כי עליו לחכות עד שהרעשים יופיעו, ביטל את דבריי ואמר שאם יש תולעים אז יראה זאת בבדיקה, שיכול להיות שזה ממשהו אחר (למרות שאין שום רהיט שצמוד לספה). הנציג פירק את הספה ולא ראה דבר שלדעתו מעיד על כך שיש תולעים. ביקשתי שיישאר עד שישמע את הרעשים, אך הוא אמר שיבקש משירות הלקוחות לפנות אליי שוב מאחר ולדעתו אין. חיכיתי כל אותו היום ולמחרת ואיש לא חזר אליי. התקשרתי שוב, בשיחה עם אותה הנציגה (דליה) נאמר לי על ידה כי איש השירות בדק ואין תולעים. ניסיתי להסביר שוב כי יש בעיה עם הסלון-עולים ממנו רעשי כרסום שמטריפים את הדעת. הנציגה חזרה על אותה מנטרה כי הנציג בדק ואין תולעים, ניסיתי להבין מהו אותו מקצוע של איש המקצוע- האם מדביר? האם נגר? נעניתי בכך שהוא איש מקצוע... ניסיתי לדבר עם הממונה על דליה, אך ללא הועיל. ביקשתי כי יגיע נציג נוסף, שיחכה אצלי עד לשמיעת הרעשים (שבד"כ מופיעים בשעות אחה"צ והערב), אך נציגת ביתילי התעקשה שלא, גם שהסברתי לה עד כמה אני לקוחה לא מרוצה וכי הם מנסים להתנער ממני. בסופו של דבר הבנתי מדליה, כי גם אם איש המקצוע היה מגיע וקובע כי יש תולעים, הרי שאז הם היו לוקחים ממני את הסלון לתהליך שנקרא "עישון", דבר שהיה עולה לי בכל מקרה 700 ש"ח!!! למרות שיש לי אחריות! וזאת בגלל שלטענתם ברהיטים שלהם אין תולעים. כמובן שזו טענה שאי אפשר לבדוק אותה, אך לדעתי זו התנערות מהלקוחות. גם אצלי אין סיכוי שהסלון היה "חוטף" תולעים- אינני גרה בבית פרטי, אין לי אח בדירה, אין לי ריהוט מהמזרח וגם אין אף ריהוט קרוב לספה בסלון. בקיצור, נראה כי ביתילי פשוט יודעים לגלגל את הבעיה על הלקוחות שלהם, במקום לטפל בבעיה בצורה מקצועית והוגנת.
שליחת איש מקצוע נוסף לכמה שעות או לקיחת הסלון לעישון על חשבון ביתילי, מאחר ועדיין יש לי אחריות. פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה