פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביתילי סניף רמת גן - סחורה שלא סופקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן כתובת:
רמת גן/בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-8.7.08 רכשנו ספה מרשת ביתילי סניף רמת גן, הספה סופקה בזמן.
בתאריך 19.8.08 רכשנו בנוסף הדום מרשת ביתילי סניף רמת גן מאותו בד של הספה.
ההדום היה אמור להגיע תוך 45 ימים ממועד ההזמנה.
כשבוע לפני המועד האחרון ייצרו עמנו קשר להודיע כי הבד אזל ועלינו להמתין להגעת הבד מחו"ל, עד ה-30.10.08.
כשבוע לפני המועד הסופי החדש ולאחר "נדנודים" טלפוניים מצידנו, קבעו עמנו כי המשלוח יגיע ב-31.10.08 בין השעות 11:00-13:00.
ב-30.10.08 התקשרנו כדי לוודא שאכן נקבל את ההדום ונאמר לנו, ע"י בחורה בשם כוכי, שההדום מוכן, עלה על הרמפה של משאית המשלוח ואז גילו שהוא לא עבר בקרת איכות בשל פגם בבד.
בשיחה נוספת עם מוקד השירות נאמר לי כי המוצר לא הוכן בכלל מכיוון והבד לא הגיע מחו"ל.
אנחנו כעת חודשיים וחצי לאחר ההזמנה, התשלומים ששילמנו ירדו (התברר כי חייבו אותנו בקרדיט ולא בתשלומים) ועדיין לא קיבלנו תשובה האם נקבל הדום עם הבד שלנו או לא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הדום זמני עד קבלת הדום עם הבד הנדרש או בד בבחירתנו ללא עלויות נוספות פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה