פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום שנרכש בביתילי ואין מענה ופיתרון לבעיה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-8.10.06 הגעתי לסניף ביתילי בחוצות המפרץ בחיפה, ורכשתי יחידת T.V קנדיר. לפני מס' חודשיים שמתי לב כי ישנם סדקים חזקים ומאוד לא אסטטים על הדופן. פניתי לשרות לקוחות של ביתילי ושחחתי עם נציגה בשם שרית, אשר מסרה לי על מנת לראת ולבדוק את מידת הנזק יצור עימי קשר טלפוני איש שרות בשם סלומון, אשר יגיע לביתי , יצלם את המיקרה ויתוקן במידת הצורך. איש השרות הגיע והחליט כי פיתרון הבעיה תהיה בהדבקה בלבד וכי הדבר יכסה את הסדקים שנוצרו. הדבר הוסכם והמלאכה בוצעה, אך הדבר רק כיער ולא פתר דבר. שוב נאלצתי לאחר מס' ימים להתקשר לשרות הלקוחות ביתילי, ושוב ענתה לי אותה הנציגת שרות העונה לשם שרית. הבעתי את כעסי ואכזבתי מהמוצר , וצויין בפני הנציגה כי עלות המוצר היית יקרה וכי לא שיערתי שמוצר של רשת ביתילי בעלת שם טוב ואיכותי שפגם לאחר כשנתיים .
לאחר שיחה לא נעימה עם שרית, והתבקתי לשוחח עם מנהל. שרית נסתה להרגיע אותי וכי שוב תרצה לשלוח את איש השרות בשם סלומון לבדוק את המיקרה. לא היית התקשרות של סלומון או מישהו אחר. ב-25.11 שוב התקשרתי לשרות הלקוחות ונציגה בשם יפית ענתה לי, שוב נאלצתי לפרט ולנמק את כל המיקרה ובעיה, לאחר עיכוב של 20 דקות על קו הטלפון, התבשרתי כי הנציגה שרית מכירה את המיקרה ומעורבת בעיניין , וכי היא באופן אישי תתקשר עמי אחר הצהריים, וכמובן שששוב אף אחד לא התקשר.
בירצוני להביע את אכזבתי הרבה מהרשת ומהשרות הלקוי ב נתקלתי.
המיקרה האישי שלי, לא מאפשר לי כל מס' ימים לרדוף ולרוץ אחר מענה כולשהו ופיתרונות לאור הנסיבות שאין כלל עם מי לדבר.
והעניין בשיקול ובבדיקה לתביעה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה