פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה הקודמת על רשת ביתילי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעבר פנינו אליכם עם תלונה על זה שרכשנו סלון והוא היה שבור
ורשמנו שהגיעו עימנו לפשרה
ולהלן הפשרה
על הסלון הישן שלמנו 7500 ש"ח על הדגם שהתעקשנו לקבל היינו צריכים להוסיף 2500 ש"ח להמתין 3 חודשים ובתמורה נקבל סלון בשם הרמוני שהיה אמור להיות יבוא מאיטליה והובטח לנו ע"י המוכר שנקבל סלון עם חותם סמל החברה שהיא בעצם אחריות (למטאורה) המוצר
קיבלנו את הפשרה כי עייפנו מכל הסיפור איתם ורצינו כבר להיות מרוצים
אך שרשת ביתילי ממשיכה לרמות לבזות ולהוליך שולל
כשהגיע אלינו המוביל ודרש לקחת את הסלון הישן ושנקבל את הסלון החדש שכביכול היה אמור להיות יותר איכותי סלון איטלקי
אנחנו חיפשנו את הסמל שהיה אמור להיות מוטבה כמו בחנות בתצוגה (והסבירו לנו שחייב להיות בסלון שנקבל ), המוביל הסביר לנו שאין סמל כזה אני מיד חייגתי למוכר שהבטיח לי והוא אמר "הסמל הזה חייב להיות אני לא מבין אני יברר תחזקי את המוביל ואחזור אליך" ואז חזר אלי איזה נציג איכות שאמר לי שאין את הסמל הזה בכל סלון כשהובטח לנו על ידי המוכר ועד אותו רגע אמר שזה חייב להיות
לא הסכמנו לקבל את הסלון כמובן
יום למחרת הלכתי צלמתי את הסמל שחייב להיות בסלון
נכנסתי לסניף אחר כאלמונית הוצאתי הצעת מחיר יש ברשותי הצעת מחיר מודפסת ובכתב ידה של המוכרת התחייבת שבמידה והזמין אקבל את הסלון עם אותו סמל חברה שזה בעצם אחריות למטאורה של הדגם הזה הרמוני
בסופו של דבר מה שלנו נראה זה כי רשת ביתילי דואגת להביא דגמים מאיטליה רק לתצוגות ששם כן מוטבע הסמל כדי למשוך את הקונה ולהרשים אותו אך שמגיע הסלון לקונה הוא לא מסופק כך אין שום סמל אחריות חברה
מה שהובטח לנו לא קיבלנו הטלפונים העוגמת נפש בזיון של חברת ביתילי
המתנה של 3 חודשים
חוסר אמינות מוחלט חוסר יושר
אנחנו רוצים את כספנו בחזרה לא רוצים עניין איתם
אני עוד אפנה גבוה ככל שאפשר על מנת שלא יוליכו אחרים שולל כמו שעשו עימנו
הייתי רוצה לשלוח לכם את אותו צילום של הסמל שהובטח שנקבל עם הסלון החדש יש ברשותנו תמונה
יש ברשותנו הצעת מחיר ממוכרת אחרת שלא קשורה שגם היא מבטיחה שבמידה ויוזמן הסלון נקבל את הסלון עם סמל החברה זה אחריות
אשמח לשלוח קבצים במידה ויש אפשרות כזו
אשמח עם תעזרו לנו אנחנו כבר מתוסכלים מקניה לא מוצלחת מתחילת דרכה




בזיון חוסר אמינות סוג הנזק :
רוצה את כל כספי בחזרה בתוספת פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה