פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות לקוי ומענה לקוי נושא התלונה:
‏שבת ‏21 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
צומת עד הלום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏יום ראשון 30 נובמבר 2008

לכבוד: הנהלת "ביתילי" מאת: לימור פיגנבום
האצל 2 ראשל"צ רחוב אלתרמן 10 ת"א
פקס: 03-9615270 טלפון: 050-6794045



הנדון: תלונה על שירות לקוי
בתאריך 21/06/08 רכשתי בחנותכם אשר בצומת עד הלום מערכת סלונית מסוג מג'יק 3+2 וכן שולחן אוכל עם 4 כיסאות בעלות כוללת של 6000 ₪.
את התשלום שילמתי באמצעות כרטיס אשראי בתשלום אחד.
מי שעזר לי בחנות היה מוכר בשם ולדימיר אשר הציג את עצמו כמנהל הסניף והיה אדיב ונחמד לעזור לי.
כחודש לאחר מכן היה אבי בדירה וחיכה למובילים. כאשר הגיעו המובילים לביתי העלו קודם את הספה הגדולה יותר (התלת מושבית) וטענו שאין להם יכולת להכניסה לדירה. ביקשתי מהם לנסות לפרקה ואז להכניסה אך הם לא הסכימו וטענו שהדבר לא ניתן ( הדבר אפשרי ויפורט בהמשך), כמו כן ביקשתי מהם לנסות להכניס את הספה הדו מושבית אשר חיכתה למטה אך המובילים לא הסכימו לעשות זאת.
כאשר המובילים לא היו מוכנים להכניס את הסלון לביתי (בטענה שהוא לא נכנס) קיימתי שיחת ועידה עם ולדימיר (מנהל סניף ביתילי בצומת עד הלום) ועם המוביל. ולדימיר אשר היה נחמד מאד בעת הקניה היה בשלב זה הרבה פחות נחמד וטען כל הזמן "זה מה יש" ושאין מה לעשות ולא ניסה אף לרגע לפתור את הבעיה בצורה הגיונית.
המוביל אמר שהוא מחזיר את הסלון לחברה ושהוא רוצה כסף על ההובלה בחזרה, (העלות הנוספת לא הוזכרה בשלב רכישת הסלון). באותו היום ממש נאלצתי לנסוע שוב לסניף ביתילי בצומת עד הלום (אני מתגוררת בת"א ) ושם פגשנו את ולדימיר ששוב היה לא נחמד אליי ואז אמר לי שאבחר סלון אחר באותו המחיר ואף שכנע אותי לשלם למוביל גם על ההובלה לחנות. כאשר לא מצאתי סלון התואם את רצוני ביקשתי לבטל את העסקה ואז פתאום ולדימיר אמר שהוא אינו יכול לעשות זאת ושאדבר עם המנהל!? להזכירכם ולדימיר הציג עצמו כמנהל הסניף!!!
מנהל הסניף איציק היה נחמד ואמר שאוכל לבחור סלון בכל סניף ביתילי שארצה, אבל לא אוכל לקבל את כספי חזרה.
נסעתי לסניף ביתילי בראשון ושם הזמנתי הזמנה מיוחדת של 2 ספות דו דבר אשר בגללו שילמתי מחיר יקר יותר מכיוון שזו הזמנה מיוחדת וכמו כן מראש לא רציתי שתי ספות דו אלא סלון רגיל של 2+3.
אבישי סוכן המכירות בסניף ראשל"צ אמר שלא תהיה בעיה להכניס את הספות לדירתי ושכל הספות של ביתילי ניתנות לפירוק!
נאמר לי שהסלון יגיע אליי עד 45 יום מרגע הרכישה, בנוסף הבטיח אבישי כי ישלח פקס בקשה לזירוז ההזמנה.
במשך זמן רב התגוררתי בדירתי ללא סלון ולמרות שניסיתי לדבר עם ביתילי לגבי זירוז אספקת המוצר איש לא התייחס לבקשתי, כל שיחה נאמר לי שלחנו פקס לזירוז אבל כאשר התקשרתי לא ידעו כלל על פקס כלשהו שנשלח לזירוז.
הסברתי שוב ושוב את המצב שלי שאני ללא סלון ושנגרמה לי עוגמת נפש מכל הסיפור אך הדבר לא עניין אף אחד בכל רשת ביתילי הגדולה.
במשך תקופה ארוכה זו נאלצתי להשתמש ברהיטים חלופיים שונים שאותם רכשתי, דבר שיצר עלות כספית בלתי מתוכננת מבחינתי וזאת על מנת שאוכל לשבת בסלון שלי, כמו כן לא יכולתי לארח אנשים בדירתי החדשה מכיוון שלא היה לי סלון.
להזכירכם אחת הסיבות שרכשתי את הסלון ביתילי הייתה בעקבות המוניטין הרב שיש לכם ומהצגתכם כ"מרענן של הבית". הייתי סמוכה ובטוחה שעקב ניסיונכם הרב ושמכם הטוב אוכל לקבל את השירות הטוב ביותר באיכות מעולה לפני, בזמן ולאחר הקנייה.
כנראה שביתילי אינה עומדת מאחורי שמה הטוב ואנשי המקצוע שאיתם היא עובדת עובדים בצורה מרושלת, לא מקצועית, לא הגונה וחסרת כל תודעת שירות.
אם לא תתקבל תגובתכם למכתבי זה תוך 7 ימים מיום קבלתו אראה לנכון לפנות לתקשורת, למועצה לצרכנות ולגורמים נוספים אשר מטפלים בנושאים שכאלו.

לטיפולכם המהיר
לימור פיגנבום.

את המכתב הנ"ל שלחתי לרשת ביתילי פעמיים. בפעם האחרונה "הפתיעו" ואכן חזרו אליי וטענו שהם יכולים להציע לי פיצוי עבור עוגמת הנפש ועבור כל ההוצאות שהוצאתי מעבר למצופה. והפיצוי הוא ... 150 ש"ח! השתדלתי מאד שלא לצחוק והייתי די המומה מההתייחסות של רשת ביתילי לתלונתי.
עקב השתלשלות העניינים המפורטת הפסדתי כמעט 1800 ש"ח.
650 ש"ח עקב הזמנת סלון חדש שונה מהראשון, 270 ש"ח עבור ההובלה הראשונית ועוד 200 ש"ח עבור ההובלה חזרה,320 ש"ח עבור הובלת הסלון החדש ו360 ש"ח נוספים לספה שקניתי עד שהגיע הסלון השני
אודה לכם מאד אם תקראו מכתב זה ותוכלו לייעץ לי או לעזור לי בפנייתי לרשת ביתילי אשר התנהגה כרשת חובבנית בלתי מקצועית וחסרת יחסי שירות ללקוח
בברכת חג פורים שמח
פיגנבום לימור
עוגמת נפש בנוסף לכספי סוג הנזק :
פיצוי של כ 1800 ש"ח עקב הוצאות נוספות של מובילים+הזמנת סלון חדש פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה