פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות וסחבת נושא התלונה:
נגינס חיים שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשנו סלון די יקר ולאחר כחודש של כאבי גב חזרנו ופנינו לחנות על מנת לקבל פתרונות לבעיה הלה סרבו לטפל והפנו את הבעיה למנהל תפעול והוא אמר שעברו כבר כחודשיים דבר שהוא לא נכון מאחר ופנינו לאחר כחודש לחנות ויש אצלם תעוד ממוחשב. לאחר התעקשות התקשרו אלינו שרות לקוחות ובקשנו שישלחו טכנאי אלינו לבדוק את הבעיה התקשרה אלינו שרית משרות לקוחות וסרבה בתוקף לשלוח טכנאי ואמרה שכאבי הגב שלנו זו בעיה שלנו והם לא מוכנים לשלוח שום טכנאי .
עלבון עוגמת נפש סוג הנזק :
שיקחו את הסלון ויחזירו את כספי פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה