פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פייר קניג 39 כתובת:
תלפיות ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים קניתי סלון "רסקיו" תלת ודו אשר הגיע פגום עם חור,באו והחליפו לי את התלת אך את הדו השאירו ונוצר הבדל משמעותי בין הסלונים אחד נראה כהה יותר ומגעו גס והשני החדש היה יותר בהיר ונעים ורך למגע. כמו כן התלת החדש היה שבור בידית מבפנים וגם באו וסידרו לי אותה. במשך השנתיים האחרונות הסלון של הדו התחיל להוריד צבע ולהתקלף וכשאני מתקשרת למוקד פניות ציבור של ביתילי אומרים לי שעברו שנתיים ואין אחריות אך הסברתי להם שזה התחיל כבר מזמן אך לא היה לי זמן לטפל בבעיה וכיום זה נראה גרוע ממש רימו אותי בגדול, סלון אחד נראה עור אמיתי והשני חיקוי עלוב - ממש לא מתאים לביתילי, מיותר לציין שהשקעתי שם המון כסף, את כל תכולת הדירה החדשה קניתי מביתילי ואני יכולה להגיד שגם מפינת האוכל שקניתי התאכזבתי מאוד ועברתי המון איתה. ואני בסה"כ מבקשת שיבוא מישהו ויראה מה קיבלתי ב13,000 ש"ח ואם זאת הסחורה שלהם אז בושה לביתילי.
החלפת הספה באחרת ראויה ואמיתית פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה