פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספת בלויה. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
האצל 2 כתובת:
משרדי הנהלה/שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני כחצי שנה ספה מביתילי.
כעבור ארבעה חודשיים התחילה הספה להראות כספה שנמצאת לא כארבעה חודשיים אלא כספה שנמצאת כעשר שנים.
יוצאות חתיכות מהבד,הצבע איבד מעצמו,כל הבד מתוח ונראה כעומד להקרע,
מזה כחודש אני נמצא בריצות אחרי שירות הלקוחות שיבואו לקחת את הספה לתיקון ויחליפו לי את סוג הבד לסוג שונה(סוג בד באותו שווי) לאחר השיחות שהתנהלו ביננו החברה לא מוכנה ללעשות זאת בלי כל הוספת תשלום מצידי למרות שהספה באחריות לשנה. בנוסף הריצו אליהם לסניף מספר פעמים לבחור בד אשר לא קיים עד שלבסוף נמצא סוג בד אחד שכן קיים.
+עלבון סוג הנזק :
החלפת הספה הישנה בחדשה+פיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה