פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה ממוצר שנרכש בביתילי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו סלון באחת מחנויות הרשת של ביתילי. הסלון הגיע לאחר זמן ממושך.
חודשיים לאחר קניית הסלון הצבע של הבד דהה והופיעו סיווי בד קטנים בכל הסלון.
הסלון נראה מזעזע ומבייש אפילו את המקומות הזולים ביותר.
לאחר זמן מה פנינו לשרות לקחות,בשירות לקוחות אמרו שישלחו מבקר מטעמם לבדוק את הנושא. אכן הגיע מבקר שהזדעזע ממראה הסלון והמליץ להחליפו.
בביתילי התקבלה החלטה להחליף את בד הסלון ושלחה אותנו לאחת החנויות לבחור בד. לאחר שבחרנו בד נציגת השרות אמרה לנו שאנו צריכים להוסיף 2,900 ש''ח. אנו הבהרנו לנציגה כי אנו לא מעונינים להוסיף שום סכום כספי והשסלון עדיין באחריות.
לאחר מכן, נציגת השירות נתנה לנו לבחור בד מתוך ארבעה בדים לבחירה כאשר הבהרנו לה שאנו לא מעונינים בסלון דמוי עור.
כאשר הגענו לחנות שמחים שסוף סוף העניין יפתר גילינו ששניים מתוך ארבעת הבדים הינם דמוי עור ושני בדים הנוספים המוכרנים בחנות לא שמעו כלל על סוגי בדים אלו.
שוב חזרנו הביתה מאוכזבים ומיואשים לאחר טלפונים רבים וזמן המתנה ממושך נציגת הלקוחות חזרה אלינו ואמרה לנו לבחור בד מתוך שלושה בדים.
הנציגה דרשה מאיתנו להוסיף סכום של כ-300 שקלים.
אנו לא מעונינים לשלם סכום זה כיוון שהסלון באחריות ולא נמצא מביתילי בדים בגובה הסכום שרכשנו את הסלון,זכינו ללכת הלוך ושוב מס' פעמים לחנויות ביתילי לחינם,בזבזנו זמן רב,מס' טלפונים עצום,המתנה מייסרת וכסף.
הננו אובדי עצות... בחרנו לרכוש מוצר מביתילי בידיעה שאנו קונים מוצר ממותג בעל שם ידוע של טיב ושרות מצויין אך כנראה שטעינו.
כספי,עלבון, סוג הנזק :
פיצוי כספי+החלפת הסלון פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה