פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות ריקות מתוכן וחוסר התייחסות ללקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלש וחצי שנים קנינו 2 ספות סלון מרשת 'ביתילי', סניף רעננה. ספות אלו נושאות תקופת אחריות בת 3 שנים. לאחר כשנה, ריפוד הספות נמתח (כתוצאה משימוש רגיל) וכתוצאה מכך, נוצרו גלים לכל אורך הספה (ובפרט במקומות הישיבה הקבועים ע"ג הספה). בשלב זה התקשרנו למח' השרות של הרשת ונשלח נציג מטעמם לבחון את הבעייה. זה הגיע לביתנו וטען כי 'מתיחת הבד' הינה טבעית וחבל לבצע זאת עתהת שווה להמתין לסוף תקופת האחריות (דהינו 3 שנים) ואז לתקן זאת כמו שציריך (בכדי שהמקרה לא יחזור על עצמו). בכך הסכמנו עם הנציג ורשמנו לעצמנו ביומן את תאריך פקיעת האחריות.
אכן, כחודשיים בטרם סיום תקופת האחריות, יצרנו קשר נוסף עימם, הנציג נשלח וטען כי יש לקחת את הספות למפעל ולבצע מתיחה מקצועית (המצריכה פירוק הספה). על ענינו כי אנו מסכימים להישאר בתקופה זו ללא ספות, העיקר שהנושא יטופל. כמו כן, ציין כי מח' שרות לקוחות יצרו עימנו קשר ויתאמו את פינוי הספות למטרה זו.
מיותר לציין כי לא נוצר עימנו כל קשר טלפוני וכשאנחנו התקשרנו אליהם, ציינו בפנינו כי הנושא יבדק ויחזרו אלינו. כמובן שהצטרכנו לחזר אחריהם וכשלבסוף נוצר הקשר, תגובתם היתה כי אין זה באחריותם מאחר ומתיחת הבד היא טבעית. כשהסברתי שגם בעבר וגם בביקור הנציג האחרון, שניהם הסכימו שהנושא מצריך טיפול והדגישו כי זה במסגרת האחריות הסטנדרטית, טענתה היתה כי זה לא נכון והם מוכנים לתקן זאת בתשלום.
כמובן שכל המאבק הטלפוני לא נשא פרי ונתקלתי באזניים ערלות.
עמידה בהבטחות הנציגים שהגיעו אלינו וביצוע מתיחת בד הספות על חשבון 'ביתילי' פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה