פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל של שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פאואר סנטר פולג כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/2/09 רכשתי בביתילי מערכת ישיבה הכוללת ספה תלת מושבית, ספה דו מושבית, שולחן סלוני ושטיח. זמן אספקה היה צריך להיות ב-13/4/09.
את השולחן קיבלתי ב - 11/3/09 השולחן היה פגום. הרגליים הורכבו עקום, המסילות של המגרה תקועות והצבע היה פגום. התלוננתי בשירות לקוחות ונאמר לי שיחזרו אלי. לאחר שני נסיונות תיאום הגיעו אלי לראות במה מדובר בתאריך 20/4/09 נאמר לי כי השולחן ילקח לנגריה ויהיה מוכן לאחר שלושה ימים אבל מכיוון שאין להם הובלה לצפון, לא אקבל אותו עד ה - 30/4/09. צלצלתי לשירות לקוחות ואמרתי שלא מקובל עלי להשאר בלי שולחן כל כך הרבה זמן. דיברתי עם האחראית בחורה בשם אביבית שלא הבינה על מה המהומה ולמה נתתי את השולחן אם אני לא רוצה לחכות עד שיחזירו אותו. הסברתי לה שהשולחן חייב היה להגיע לנגריה כדי שיתוקן אבל הזמן שעלי לחכות לא נראה לי. כשראיתי כי לא אקבל עזרה ממנה דרשתי לדבר עם מישהו בכיר מעליה היא טענה שהיא האחראית וכשהתעקשתי היא אמרה מישהו יחזור אלייך תוך שבעים ושתיים שעות.( איש לא חזר אלי.). בקשתי לקבל שולחן חלופי עד ששלי יחזור והיא טענה שאי אפשר בסוף היא אמרה תפני לסניף נתניה היכן שקנית את הסלון. בנתניה אחרי שהסברתי מה קרה אמרו לי כי יבררו מה ניתן לעשות ויחזרו אלי. תוך זמן קצר חזרו אלי ונאמר לי כי אקבל שולחן חילופי ומישהו יתאם איתי. כמובן שאיש לא התקשר. הודעתי לאביבית שבנתניה אמרו לי כי יספקו לי שולחן חילופי. למחרת צלצלתי לשאול מה קורה ובחור בשם שי מנתניה שאל עם מי דברת מי הבטיח לך שולחן. בסופו של דבר הוא אמר כי ישתדל לספק לי שולחן ביום שישי (היה חשוב לי שיהיה לי שולחן בשבת כי היו לי אורחים) אבל הוא לא בטוח ואם לא אז ביום ראשון. כמובן שלא היה שולחן לא ביום שישי ולא ביום ראשון. מה שכן צלצלו ביום שני מהשירות לקוחות לתאם איתי לקבל שולחן חילופי בתאריך 30/4/09 שהוא היום שבו הייתי צריכה לקבל את השולחן שלי חזרה. מכל הסיפור את השולחן שלי קבלתי ב - 30/4/09 ושולחן חליפי לא ראיתי.
את שתי הספות קבלתי ב - 2/4/09 לאחת מהספות היתה בטנה קרועה ורגל סדוקה. הגשתי תלונה בתאריך 5/4/09 נאמר לי כי יחזרו אלי. איש לא חזר אלי. במהלך הטיפול בנושא השולחן הזכרתי את עניין הספה כל פעם. כשדברתי עם שי מהסניף בנתניה ואמרתי לו כמה אני מאוכזבת מהטיפול שלהם הוא אמר לי להכנס אליו לסניף והוא ידאג לפצות אותי במשהו. ב - 3/5/09 נכנסתי לסניף נתניה שי היה שם. הוא דיבר עם השירות לקוחות עם בחורה בשם מיטל אם אינני טועה בקשר לספה והבטיחו לו כי יצרו איתי קשר עוד השבוע וכי יתקנו את הספה בבית בלי לקחת אותה לנגריה.פיצוי משי לא קיבלתי. מה שכן תומר מנהל הסניף הגיע בדיוק נגשתי אליו וסיפרתי לו בקצרה את השתלשלות הדברים (תומר באופן אישי היה זה שמכר לנו את הסלון) ובקשתי ממנו טלפון של בכיר בביתילי כדי שאגיש תלונה על שירות הלקוחות. תומר ענה לי שאתקשר לשירות הלקוחות והם יתנו לי או שאגיש תלונה באתר של ביתילי.
בשורה התחתונה חשבתי שלקנות בביתילי זה אומר שבמידה ויתגלו בעיות יש לך אבא ואמא ומיד מטפלים בך. אך מסתבר שאחרי שקנית ושילמת כולם נעלמים ואורבים ללקוח הבא.
לסיכום - לקנות בשוק ולקנות בביתילי זה היינו הך.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה