פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון עם מסעד פנימי שבור. נושא התלונה:
אגרנטי אילנית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי סלון מעור בעלות של 8000 ש"ח לא כולל הובלה.
לאחר כחודשיים נשבר חלק פנימי של הדו מושב. טכנאי בא ותיקן.
לאחר כחודשיים נוספים התופעה חזרה (הוסבר לי ע"י מיטל הנציגה שהתופעה המוזרה הזאת שחוזרת על עצמה היא בגלל מזג האוויר..?) שוב הטכנאי בא "תיקן" (פתח את הסלון והכניס כמה קרשים... ניראה מאוד לא מקצועי לחברה עם שם כזה.}
בכל מקרה כבר למעלה משבועיים אני מתקשרת ומדברת עם אין ספור נציגים/מנהלי שירות שמבטיחים שטכנאי ייצור קשר.הסלון עדיין באחריות.
מיותר לציין שעד היום לא טיפלו לי בבעיה. אבקש את עזרתכם.. תמו כל הכוחות. תודה אילנית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
סלון חלופי או פיצוי כספי לתרכישת סלון חדש. פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה