פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה באספקת המוצר המוזמן נושא התלונה:
חונונוב מקסים שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי ספה 2+3 מדגם "הרמוני" בגוון חום-שוקולד מריר וזאת לאחר כי ראיתי ובחנתי את הדגם מקרוב בסניף עצמו והובטח לי כי כך אני אקבל את הסט גם לביתי. לאחר ביצוע ההזמנה אכן קיבלתי סלון לביתי, אך לא הסלון שהובטח לי. נראים לעין הבדלים במרקם ובגוון שבאים במגע עם הגוף ובמקרם ובגוון שלא באים במגע עם הגוף. חשוב לי לציין כי הזמנתי סלון עור מלא בכל חלקיו, אחיד ומאותו מרקם וגוון! בנוסף חשוב לי לציין שנית, כי הסלון אמור להיות מורכב מגוון ומרקם אחידים כפי שהובטח לי בסניף בו ביצעתי את הקנייה.
ביום קבלת הסלון התקשרתי לסניף עצמו, שם נאמר לי כי יבואו לבחון את טענותי במו עיניהם. הבדיקה התבצעה כשבוע לאחר מכן, ומסקנת הבדיקה הייתה, לאחר כשבוע נוסף, כי אנו זכאים להחלפת הסלון. לאחר שבוע נוסף הגיע הסלון החדש להחלפה, אבל התברר בעת ההחלפה כי מדובר בסלון מגוון שונה לחלוטין ממה שהזמנתי מלכתחילה. מלבד זאת, גם בסלון זה היה את אותו ה"פגם" של מרקם וגוון לא אחיד בין החלק שבא במגע עם גוף הספות ובין החלק שלא בא במגע. סירבתי להחלפה זו ודרשתי את הספה אשר הזמנתי מלכתחילה. כמובן גם המובילים מכירים את הבעיה והם אלו שהמליצו לא לבצע את ההחלפה בכל זאת. האם זו בקשה מוגזמת לבקש את אשר הזמנתי? הכסף כבר שולם והועבר.
לאחר מספר ימים נעשה בירור טלפוני מול חברת ביתילי, לגבי סיבת הסירוב. לאחר ניסיונות ממושכים של נציגת החברה לשכנע אותי כי המוצר שאיתו הייתה אמורה להתבצע ההחלפה הוא המוצר הנדרש, כאשר אני יודע מה הזמנתי וכי אין מדובר באותו המוצר, הנציגה הודיעה כי קיים משלוח שאמור להגיע בעוד כחודש ימים לארץ, ובו יכול להיות שיהיה את המוצר הנדרש כפי שהזמנתי אותו. השאלה הנשאלת היא מדוע לא צויין בעת הקנייה כי המוצר שלי לא קיים במלאי.
היום, כשבוע נוסף לאחר יצירת הקשר האחרונה מצד נציגת החברה, התקשרה שוב נציגה מהחברה בטענה כי הסלון שסירבתי לקבלו היה בעצם מה שהזמנתי וכי לטענתם הסלון עבר את ביקורת האיכות בביתילי וזה אכן הסלון שלי. אינני יודע אילו מזימות ומרמות מנסים חברת ביתילי לכפות עליי בעזרת מוצריהם, אבל העובדה נשארת בעינה כי בביתי יש סלון, כבר מעל לחודש, שאני מכסה ונזהר שלא יקרה לו דבר, שכן אני יודע כי איאלץ להחזיר אותו לחברה, כיוון שאני עדיין מחכה לסלון שלי, אשר שולם במלואו. אינני יודע מה לעשות, אני מרגיש כי העניין נמשך יותר מדי וימשך עוד הרבה, אם לא אתחיל לפעול ואם הכל ישאר בגדר דיבורים. באם החברה לא תוכל לעמוד בהסכם ברצוני לקבל את כספי בחזרה עם פיצוי על התקופה האחרונה בה נגרמה לי עוגמת נפש כתוצאה מטרטורים אשר נעשו לשווא. הדבר גורם לאי נוחות מירבית תוך עיסוק בנושא למרות שהמוצר היה אמור להיות בביתי כמובטח כבר לפני כחודש, ובמקום זאת אני עדיין טרוד בהחלפתו למוצר שהזמנתי מלכתחילה. איך ייתכן כי התשלום מצידי נעשה מראש כפי שהיה עליי לבצע מהצד שלי בעיסקה, ואילו ביתילי אינם מקיימים את הצד שלהם בעיסקה ומנסים "לדחוף" כל מיני תחלופות שונות גם כחודש לאחר ביצוע העיסקה?
הנושא נורא מרגיז אותי, מטריד אותי ומעסיק אותי מעל ומעבר.
אשמח מאוד לכל עזרה וייעוץ בעניין כי אני כבר מיואש מהנושא ומכל ההתעסקות סביבו.
עוגמת נפש, עלבון, בזבוז זמן. סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה