פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול ושירות גרוע בקבלת מוצר לקוי. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד.
לפני כשלושה חדשים רכשתי סלון ביתילי, לאחר שהסלון סופק אשתי גילתה שאחת הרגליים בספה הגדולה לא באותו הגובה עם שאר הרגליים האחרות,התקשרנו לשרות לקוחות מאותו הרגע התחילה סאגה של ביקורי טכנאים למינהם בביתי שניסו ללא הצלחה לתקן/להחליף הרגל ואף באחת מן הפעמים הסלון נלקח לתיקון ברפדיה,בקיצור עד ליום זה התקלה לא טופלה,ראוי לציין שהיה מס' רב של ביקור טכנאים אצלנו בבית ונושא זה עלה בביטול ימי עבודה שלי.
בנוסף להפסד ימי עבודה,היו גם המון התעסקויות טלפוניות מול שרות הלקוחות וכמובן ענין זה גרם לתחושה שאין כל כך עם מי לדבר ולחוסר אונים.
פונה אני אליכם היום שתבדקו את כל השתלשלות הדברים ותגלו את עגמת הנפש שעברתי ואף מצפה אני שתתקנו את העוול בכך שתחליפו לי את הסלון הזה מאחר והטיפול הלקוי בו הצליח להמאיס אותו מעלינו.
ממתין לתגובתכם.
בכבוד רב.
מרדכי.
פל'-0528249066.
כספי סוג הנזק :
החלפת הסלון בסלון אחר. פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה