פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון שנקנה לפני חצי שנה ונמצא באחריות אך הרשת מסרבת להכיר ולטפל בבעיה.de נושא התלונה:
בן שבו נטע שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשנו סלון מרשת "ביתילי",מחיר הסלון הינו 16,000 ש"ח ואנו רכשנו אותו אמנם במחיר מבצע אך שילמנו עליו ממיטב כספנו.אנו זוג צעיר ועל מנת להחליף את הסלון אספנו שקל לשקל,ובחרנו לבצע את הרכישה ברשת זו משום היותה מוכרת מאוד ומתוקף היותה כזו הנחנו כי גם איכותית היא,תיאור שרחוק מלתאר את הסחורה והשירות שקיבלנו ברשת זו!
הסלון סלון עור שמתיימר ליהיות יוקרתי באיכות ירודה במיוחד!!!
אנו זוג צעיר עם תינוק בן כמה שבועות ברוב שעות היום איננו בבית ואנו מארחים לעיתים רחוקות,כך שסלון זה משרת לרוב את שנינו בלבד וגם לזמן מועט ביותר! לאחר מספר חודשים שהסלון ברשותנו התחילו להיווצר שקעים במשענות היד ובצדדיו של הסלון,שקע אחד היה בולט במיוחד במשענת היד של ספת הדו. לאחר ששקעים אלו נגלו לעינינו פנינו לשירות הלקוחות של הרשת והסברתי בפניהם את הבעיה כל שביקשתי היה לשלוח איש שירות שיבדוק ויתקן את הבעיה,שכן הסלון נמצא עוד במסגרת האחריות שכוללת בתוכה אחריות על מבנה הסלון בין השאר. נציגת שירות הלקוחות הייתה לא אדיבה לא סבלנית והקשיבה בקוצר רוח לטענותיי,לאחר שסיימתי את דבריי נתבקשתי להמתין על הקו לזמן ממושך במיוחד,
לאחר ההמתנה הארוכה תשובתה הייתה כי לפי תיאורי מדובר בבעיה שנוצרה ככל הנראה משימוש שאינו סביר בסלון וכנראה מנזק שנגרם מגורם חיצוני לא עלה בדעתה כי מדובר בבעיה שנובעת מאיכות ירודה של המוצר עצמו.בתמימותי הסברתי לנציגה הלא אדיבה כי השימוש שלנו בסלון הינו סביר בהחלט אם לא ברמת ל"ראותו בלבד" וכי אין שום אפשרות שהבעיה נגרמה משימוש לא סביר בסלון או מנזק חיצוני שנגרם לו.תשובתה לטענותיי אלו הייתה כי קיבלתי סלון תקין והנזק נגרם במהלך הזמן שחלף ולכן אין אחריות. עולה בלבי השאלה אז למה קיימת האחריות בכלל?! האם זוהי איזשהי "עבודה בעיניים" שמוכרים לנו? הרי על כל בעיה שתעלה ניתן לענות כי הסלון נתקבל תקין והבעיות נוצרו לאחר מכן...

העלתי בפני הנציגה כי יכול ליהיות שמבנה הסלון אינו חזק ויציב מספיק ופה טמונה הבעיה שלא נאמר באיכות ירודה,וכמו כן טענתי בפניה כי את מבנהו הפנימי של הסלון לא ניתן לבדוק במועד קבלתו ולכן אין אנו יכולים לדעת אם לא הגיע פגום מלכתחילה והבעיה רק החמירה עם הזמן, שכן יכול ליהיות שהסלון היה נראה תקין רק על פניו ואת הבעיה במבנה גילינו רק אם חלוף הזמן,שכן אין היה באפשרותנו לבדוק את הסלון בדיקה פנימית זו או אחרת. בתשובה לטענותיי אלו חזרה הנציגה ה"אדיבה" שוב על העניין כי הסלון התקבל תקין ואנו הגורמים לפגם. במקום לקבל שירות נקלעתי לשיחה טעונה שהאצבע המאשימה והטענות מופנות אליי ואין כל הקשבה או רצון לעזור מהצד השני. לבסוף כשביקשתי לסיים את הויכוח שנוצר וכל בקשתי הייתה כי תשלח איש שירות שיבדוק את המוצר,תשובתה הייתה כי איש השירות ישלח בתשלום בלבד למרות היותנו במסגרת האחריות בגלל שמדובר בבעיה שלא נובעת מהמוצר. האומנם?!
בסופו של דבר ביקשתי ממנה כי תעביר את בקשתי לממונים עליה כי תשובתה אינה מקובלת עליי, ענתה היא כי תשובותיה אינן על דעת עצמה,אז ביקשתי שבכל זאת תעביר את בקשתי הלאה כי אינני מסתפקת בתשובות אלו וכי אני מעוניינת שיחזרו אליי בעניין.חשוב לציין כי אף אחד משירות הלקוחות לא טרח לחזור אליי בעניין כבר מזה כמה ימים שעברו.
בסופו של דבר הבאתי בעל מקצוע פרטי שיבדוק ויסדר בעבורי את הסלון. המחזה שנגלה לעיני היה מזעזע ומרתיח מאוד,מבנה הסלון רעוע לא יציב וירוד,הסלון בנוי באופן שמבייש רשת שכזו שמרשה לעצמה למכור רהיט באיכות גרועה שכזו.
חשוב לציין כי את בעל המקצוע זימנתי לאחר שגיליתי נעץ של הסלון על הרצפה וחתיכת דיקט שנפלה ממנו. כשבעל המקצוע בדק את הסלון נחרדתי לגלות כי הסלון בנוי מחתיכות דיקטים ומסמרים גלויים, הדיקטים דקים במיוחד בעובי של בריסטול בערך כך שלא ברור איך הם אמורים לשאת משקל של מבוגר ממוצע ובטח שלא להחזיק את הסלון בצורתו המקורית כמה שנים בלי שישקע ויתעוות.
אני נכון להיום סידרתי את השקע שנוצר אך את הסלון הלא איכותי הזה אינני רוצה ואינני מוכנה לשלם אלפי שקלים על סלון שמתחיל להתפרק לאחר מספר חודשים בלבד ובמיוחד לא מחברה שכזו שאין למי לפנות בה ושפניותיך נענות באופן תוקפני ומאשים ובעיותיך לא נפתרות כלל.
חיסכו לעצמכם את עוגמת הנפש התרחקו מ"ביתילי"!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בעבור הסלון שטרם סיימנו לשלם בעבורו וכבר מתפרק! פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה