פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות ברשת ביתילי לקראת חג הפסח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ערכתי קניות לכבוד חג הפסח שבמהלכן קניתי שני סטים זהים, ובגלל העומס שהיה בחנות אמרו לי שאין להם אפשרות לבדוק את הסטים עכשיו אך אם יהיה פגם כלשהו, אין בעיה להחליף את הסטים.
כשהגעתי הביתה נדהמתי לגלות שבשני הסטים יש פגמים (שתי צלחות עם בועות צבע מתקלף ושתי כוסות עם סדקים פנימיים), כאשר באנו לחנות, מנהלת מחלקת בלי בית אמרה לי שאין שום בעיה להחליף את הסטים, אך לפי החוק החדש של המנהל , יש לו את המילה האחרונה בנוגע להחלפה של פריטים פגומים, משום שהמנהל היה עסוק, השארתי את הכלים שלי בחנות.
לאחר שבוע חזרתי לחנות ופניתי לדבר עם המנהל, לתדהמתי הוא צרח עלי לנוכח עיניהם המשתאות של הקונים בחנות, ואמר לי שמצידו אני יכולה לשבור את כל הסט, ואין שום סיכוי שאני אקבל החזר.
לאחר המקרה הזה התחלתי במשא ומתן עם שירות הלקוחות של רשת 'ביתילי' ורק לפני שבוע נודע לי ששירות הלקוחות לא קשור לנושא הזה, ושזוהי החלטתו של מנהל הסניף.

מיותר לציין את עוגמת הנפש שלי מן האירוע, ומהצעקות של מנהל הסניף, וגם את העובדה שנשארתי בלי כלים ובלי החזר.
עגמת נפש+כספי סוג הנזק :
החזר על הסט או סט חדש פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה