פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כורסאות מעור - ירוד ביותר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2006 קניתי ספה וזוג כורסאות מעור. לאחר כ-8 חודשים התלוננתי על העור בספה- שלחו נציג שטען שזה נורמלי....
השבוע התקשרתי לשרות שלהם בטענה שיש קילופים בעור -פקידת שרות בשם שירלי דרשה 180 ש"ח עבור טכנאי שיגיע. -כי אין על הריהוט אחריות. ואני שואלת האם זה הגיוני שרהוט שנקנה בהרבה כסף...לא אמור לשמש בצורה נאותה לאורך שנים. אם הייתי רוצה לקנות רהוט לשנה בלבד לא הייתי משלמת כל כך הרבה כסף.
הייתי קונה משהו בשוק.....(שדרך אגב בהרבה מקרים הוכיחו את עצמם)
יש לציין שאני ובעלי זוג מבוגר אין לי ילדים קטנים או נכדים שיטפסו על הספות...
ואם חברה מכובדת כמו ביתילי רוצה שגריר טוב לעצמה שתלך לקראתנו ולא תרד כל כך נמוך לבקש 180 שח עבור ביקור טכנאי...צריך גם להאמין בלקוחות לא רק אנחנו צריכים להאמין בביתילי.תודה תמי

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה