פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגיע תורי בקופה ואז הקופאית עברה לתור אחר בקופה אחרת(שירתה לקוחות אחרים למרות שהערתי לה על זה הרבה פעמים).היא בזבזה את הזמן שלי ואחרי כל זה פנתה אליי מישהי שאין לה מושג בעבודת הקופה.
רק שידעו שאני לא ממליצה לאף אחד לקנות שם כי השירות הוא שירות זוועה.
משפחתי גדולה ואני מאוד משפיעה...
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבחור אנשים מתאימים לעבוד עם הציבור פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה