פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת סלון עם פגם בייצור נושא התלונה:
אגרנטי אילנית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:


שלום רב,

רכשתי סלון מעור בעלות של 8000 ₪ מרשת "ביתילי" בסניף ראשל"צ ב- ספטמבר 2008

מאז ועד היום התגלו 7 תקלות.

כל התקלות היו עבור : קפיצים שבורים והתקלה הלפני אחרונה "קילוף של העור".

היום שוב דיברתי עם נציגת השירות : שרית, שאמרה שאין מה לעשות והיא תשלח שוב טכנאי שיבדוק את התקלה

-קפיצים שבורים- אך הפעם בעלות של שעת עבודה כיוון שהאחריות פגה.

אני שואלת את עצמי איך בסלון מעור בפלאו חזק במיוחד יש כל כך הרבה תקלות, האם יכולה לעלות הסבירות שמדובר בפגם בייצור??

אני לא מוכנה יותר שטכנאי יגיע לבדוק ו"לתקן" את הסלון אני דורשת ביטול עסקה.

נא עזרתכם.

תודה,

אילנית אגרנטי

רחוב סעדיה חתוכה 69 יהוד

נייד: 052-6260552




כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה/ החזר כספי מלא. פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה