פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות במסגרת האחריות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 9 חודשים רכשתי חדר שינה של ביתילי.
לאחר חודשים ספורים החלו להופיע פגמים בדמות קילופי ציפוי ברגלי המיטה וכן בשידות. בעקבות פניה לשירות הלקוחות של החברה הגיע בודק וקבע כי אכן הנזק קיים ולא נגרם עקב שימוש לקוי ולכן אני זכאי לתיקון במסגרת האחריות.
מאז ביקור הבודק חלפו כמעט חודשיים וכשל כל נסיון לתאם את הגעת הספק המתקן על מנת להחליף את החלקים הפגומים. בצעתי שיחות טלפון רבות למוקד שירות הלקוחות של החברה אולם כל התגובות הסתכמו בכך שאין הם יכולים להגיע מכיוון "שאין להם קו שמגיע למקום מגורי והם יהיו בקשר איתי על מנת לתאם את ההגעה".
תלונתי הינה הן על חוסר מתן שירות בזמן האחריות על מוצר פגום וכן על בזבוז הזמן הכרוך בנסיונות להשיג שירות זה.
הגעת הספק לביתי לביצוע התיקון הנדרש פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה