פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור מאוד מוגזם בהספקת הסחורה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מבצע קדש 68 בני ברק כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06/09/09
רכשתי 8 גופי תאורה בסכום כולל של 6200 ₪
נאמר לנו שמוצרים יגיעו אלינו תוך זמן קצר למעט מוצר אחד גוף תאורה בעל 8 קנים שהוא יגיע עד התאריך 20/11/2009 .
ועוד נאמר לנו באותו המעמד שאנו נהיה הראשונים לקבל את המוצר הנ"ל כיוון שממש ברגע האחרון המוצר נגמר במחסן וכי אנו הראשונים להיות בהמתנה למוצר זה.
למרות שמאוד נעצבו מעובדה הזאת החלטנו בכל זאת לרכוש את המוצרים, בגלל גוף התאורה המדובר.
מיותר לציין שרכשנו ברשת בביתלי רק בגלל גוף תאורה המדובר בעל 8 הקנים.
המוצרים האחרים הגיעו בשתי פעימות גם הם באיחור של כמעט חודשיים.
בחודש האחרון היו אין ספור שיחות ביננו לבין ביתילי הכוללות הבטחה מפורשת לפיצוי הולם בגין האיחור הרב שנוצר.

אתמול 03/01/2010 הגענו (בפעם הרביעית) לקבל את המוצר. באיחור של 4 חודשים.

העיכוב המוגזם בהגעת המוצר גרם לנו להביא 3 פעמים מתקין לתאורה כך
שעליות ההתקנה כמובן גדלו עקב כך.

יש בי חשד שאנו לא ממש היינו הראשונים בתור לקבל את המוצר המדובר, אלא בגלל שכבר "שילמנו" יש לנו עוד הרבה זמן להמתין ולחכות, כי אולי יותר כדאי להביא מוצר ללקוח חדש שאולי מתנא את קנייתו בכך, ואנו כפי שכבר ציינתי כבר שילמנו על המוצר, לא הגיוני שברשת בסדר גודל של ביתילי נמתין למוצר למעלה מ-4 חודשים,

נציגה של ביתילי התקשרה אלי היום 04/01/2010 ואמרה לי שהוחלט לפצות בכך שבקניה הבאה ברשת אני יצטרך להתקשר לשרות הלקוחות כדי לקבל הנחה שתיקבע בו באותו הרגע.

רשת ביתילי פגעה בי באופן אישי היום הזילזול בי גרם לי לכתוב את המכתב הזה.
לתת סטירה ללקוח ולצפות שיפנה את הלחי השניה זו חוצפה.

לכל עסק מורשה יש מינימום של כללי יסוד ואחד מהם הוא מועד ההספקה שסעיף זה הוא לעיתים חלק מחוזה לכל דבר.
כל שכן רשת חנויות בסדר גודל כמו של ביתילי.

אני מקווה שאולי דרככם יבינו בביתלי את חומרת העיניין של זילזול בלקוחות
ובמועד הספקת הסחורה.

בברכה
וזילזול בי באופן אישי סוג הנזק :
אני דושר פיצוי הולם לאיחור של 4 חודשים בהספקת הסחורה פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה