פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסאות עם ריפוד עור שנקרע נושא התלונה:
טל מלי שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי במיטב כספי שולחן אוכל וכסאות בריפוד מעור. במהרה החלה שחיקה בעור עד שהגיע למצב של קילוף. בצר לי פניתי רק לאחר שנגמרה תקופת האחריות הקצרה על המוצר למחלקת שירות לקוחות. למותר לציין כי הנני לקוחה ותיקה של ביתילי וציפיתי כי ביתילי תיקח אחריות על המוצרים שלה ויחליפו לי את הכסאות במחיר סביר. פניתי לשירות לקוחות. שלחו אדם שבא לראות את הכסאות והובטח לי כי יגיעו איתי להסדר.הלכתי ובחרתי כיסאות אחרים מאחר ולא מייצרים את הכסאות שקניתי יותר. הנציגה ששוחחתי איתה הבטיחה שתחזור אלי. משחלף שבוע ולא התקשרו אלי התקשרתי שוב והפעם ביקשתי לדבר עם האחראית על שירות הלקוחות. ההצעה שקיבלתי הייתה אלפיי שקלים והנחה פעוטה (כ-25% מהמחיר המלא). מיותר לציין כי החלטתי שלא לקחת את העיסקה כמו גם לא לקנות יותר בקשת ביתילי! אין לה לרשת להתגאות לא באיכות שלה ולא בשירות שלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה