פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקה של מוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היי,
לפני כחודשיים רכשתי בסניף ביתילי רמת גן ספה 2+3 עד היום 22.4 לא קיבלתי את המוצר.
עקב זה שהקניה נעשתה לפני פסח הודיעו לי בסניף שזה יגיע אחרי החג בתאריך-

לפני שבועיים יצרתי קשר עם הסניף ע"מ לתאם את המשלוח.
שם ענתה לי המוכרת ואמרה שיהיו איתי בקשר לתיאום המשלוח.
ביום א' יצרתי איתם קשר כיוון שלא חזרו אליי.
ענתה לי אותה מוכרת ואמרה שכנראה תהיה בעיה בהספקה של המוצר כיוון שיש בעיה בספק של הבדים.
הייתי בהלם כיוון שקניתי את הספה לכבוד לידת בני כמתנה לאישתי, אמרתי לה שזה לא מקובל עליי ואני רוצה לדבר עם המנהל.
היא בתגובה אמרה לי שהמנהל לא נמצא והיא תחזור אליי....
4 שעות אחרי יצרתי איתם קשר כיוון שידעתי שלא יחזרו אליי..ענתה לי אחת אחרת וגם לה הייתי צריך לספר ולהסביר את כל הענייין..וגם היא אמרה שמנהל יחזור אליי...
בשעות הערב שוב יצרתי קשר ואז ענה לי המנהל (כמדומני אבי)
חזר על אותו תירוץ של ספק הבדים והבטיח לי שזה יגיע עד 21.4.
בפועל עד היום המוצר לא הגיע אליי.
כספי סוג הנזק :
לבטל את העסקה +פיצוי פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה