פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות נמוכה של בד הסלון נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2006 רכשנו את הסלון מדגם קטלנו (2+2) עם בד מסוג ארמל נוביטה מס' 2.
לפני מספר חודשים החלו להופיע על גבי הבד קילופים, אשר לא נובעים מבלאי אלא מאיכות ירודה.
בפנייתנו הטלפונית למחלקת שירות הלקוחות, קיבלנו הצעה בה ניתן לשלוח אלינו טכנאי של החברה בעלות של 180 ₪ , על-מנת לאבחן ולתת אקפרטיזה להמשך טיפול. לטענת מח' השירות , עלות הטכנאי נובעת מכך שהאחריות על הבד היא לשנה בלבד ולכן היא פגה.לאור העובדה כי הבד מתקלף ונפגע כתוצאה מאיכותו הגרועה ולא מבלאי, ביקשנו לשלוח לנו טכנאי ללא עלות.
בנוסף, לא מקובל שהאחריות על הבד היא לשנה בלבד, שכן באופן תיאורטי, עקב איכות הירודה של הבד, יהיה צורך בהחלפת הריפוד של הסלון מידי שנה...שהרי לא ניתן לתקן את הריפוד, אלא רק להחליפו.
סוג הבד "ארמל נוביטה" הינו דמוי עור ולדברי ביתילי מדובר בבד איכותי המכיל 30% עור.

תגובת ביתילי בשיחה טלפונית עם נציגת מח' שירות לקוחות היתה שהחברה מוכנה להוזיל את עלות הביקור ל-120 ש"ח ובנוסף לא איפשרה שיחה עם מנהלת השירות הארצי (מיטל אבני).
לפני למעלה משבוע נשלח מכתב רשום לגב' מיטל אבני שלא נענה עד היום.

מיותר לציין שרכשנו את הסלון בחברת ביתילי, הנחשבת לחברה המובילה בתחום, איכותית ואמינה, וזאת על-מנת ליהנות מהסלון לאורך שנים ארוכות – מכאן אכזבתנו רבה עוד יותר.
כספי סוג הנזק :
ביקור טכנאי והחלפת הריפוד ללא תשלום. פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה