פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
לא ידוע כתובת:
לא ידוע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-10 חודשים קיבלתי את הסלון לביתינו החדש.מאותו יום שקיבלנו את הסלון במשענת הידיות נוצר מעין בלוטה בשני היחידות שקיבלנו.אחרי כשבועים הזמנו שירות בכדי שיחברו את הרגל של הסלון דיוחנו למוביל שישנה בעיה ישנו בליטה המוביל ביקש שניצור קשר עם שירות לקוחות והם יטפלו , מאחר והינו עסוקים בארגון הדירה לא היה לנו זמן ליצור קשר עם מוקד השירות.בחודש מרץ פנינו למוקד השירות וטכנאי הגיע במאי לטענתו נגרם נזק ועלינו לשלם על התיקון , יצרנו קשר עם השירות והבהרתי לה שזה לא יתכן שסלון שעלה מאד יקר קרוב ל-14000 ש"ח ועל דבר שהגיע לא תקין מהחברה העינין הוא עקרוני.יש לציין שהסלון נמצא באחריות
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה