פרטי התלונה

תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריפוד פגום בספות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1.רכשנו סלון הכולל ספה תלת מושבית וספה דו –מושבית, בחנות ביתי-לי בסניף ראשון לציון.
2. לאחר כשנתיים החלו להיווצר סדקים בבד הריפוד, בעיקר באזור התפרים של ספות המושב – סדקים שהתרחבו והפכו לקילופי ריפוד שנשרו מהספה בכל פעם שהתישבנו עליה.
3.לאחר שפנינו לביתילי טלפונית בעניין, שלחו לביתנו, בשני מועדים שונים (השנה), שני אנשי שירות אשר בדקו את "התופעה המוזרה " של קילופו של בד הריפוד.
4.לאחר שהספות נבדקו על ידי אנשי המקצוע מטעם ביתילי, הונחינו לבחור בד אחר לריפוד מחודש.הבהרנו לנציגת השירות כי איננו מעוניינים להוציא סכום כסף נוסף בשל העובדה כי הריפוד בו השתמשו מלכתחילה היה באיכות ירודה, והובטח לנו טלפונית כי ככל שתידרש השתתפות, תהא זו סמלית.
5.לתדהמתנו, נמסר לנו כי ריפוד מחודש, בבד הזול ביותר שיש יהא בעלות של 3,000 ₪ (!!!) - כמחצית מסכום הקנייה של הסלון המקורי.
6. אנו מרגישים מרומים ומרגישים שנהגו בנו באופן לא הוגן לכל אורך הטיפול בתלונתנו - עשו הצגה של שירות קשוב ואחראי, ובסוף מנסים לעשות עלינו רווח לא הוגן ולא סביר במקום לקחת אחריות על המוצר הנחות שנמכר לנו.
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :
ריפוד מחדש של הספות פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה